2015-lexus-rc-350-f-sport-front-three-quarters

Σύμφωνα με δηλώσεις του Alain Uyttenhoven, του αφεντικού της Lexus Ευρώπης, ο σχεδιασμός της επόμενης γενιάς του LS, θα είναι “πιο συναισθηματικός”, πιο διαφορετικός. Το επόμενο LS όμως δεν θα είναι το μόνο μοντέλο της φίρμας που θα γίνει πιο sport και πιο συναισθηματικό και η εντολή που θα οδηγήσει σε αυτή τη στροφή, έρχεται από πολύ ψηλά.

Θέλει τα μελλοντικά προϊόντα να είναι πιο “fun to drive”.

Δήλωσε ο Uyttenhoven για το επικεφαλής της Toyota, Akio Toyoda που εδώ και κάποιον καιρό έχει συνειδητοποιήσει ότι η Ιαπωνική φίρμα έχει γίνει πολύ “βαρετή”. Η αρχή έγινε με το LFA που έδειξε ότι Lexus δεν σημαίνει μόνο ποιότητα, άνεση, πολυτέλεια και ησυχία. Έδειξε ότι ένα Lexus μπορεί να είναι “τρελό” και διασκεδαστικό στην οδήγηση και όπως λέει ο Uyttenhoven, αυτό που έδειξε το LFA, συνεχίζεται με το RC F που “κοστίζει το 1/6 του LFA αλλά δίνει το 80% της διασκέδασης”. Το RC F όμως δεν θα είναι το τελευταίο διασκεδαστικό Lexus:

Στο μέλλον, πρέπει να έχεις περισσότερα F μοντέλα, όχι μόνο F Sport μοντέλα. Θα δεις μία στροφή στο συναίσθημα και στο πάθος στα αυτοκίνητα μας.

Θα έχουμε υβριδικά επιδόσεων; Είναι πιθανό. Έχουμε την τεχνολογία από το Le Mans. Δεν είναι αδύνατο, αλλά προσθέτεις πολύ βάρος.

Είπε ο Uyttenhoven. Η αρχή έγινε. Ανυπομονούμε για τη συνέχεια!