ge5017207395537863526

Σε γενικές γραμμές, η τετρακίνηση είναι χρήσιμη. Μπορεί να σε βγάλει από μία δύσκολη θέση ή να σου δώσει τη δυνατότητα να κινηθείς ασφαλέστερα υπό δύσκολες συνθήκες. Όμως τα υπάρχοντα, μηχανικά συστήματα, προσφέρουν αυτά τα πλεονεκτήματα με υψηλό κόστος, κυριολεκτικά και μεταφορικά. Το υδραυλικό σύστημα της Poclain Hydraulics, υπόσχεται να το αλλάξει αυτό.


Το σύστημα παρουσιάστηκε στο Michelin Challenge Bibendum και αποτελείται από δύο υδραυλικές αντλίες, κάποια σωληνάκια και υδραυλικά μοτέρ στους πίσω τροχούς. Ζυγίζει μόλις 40 κιλά, έναντι των 120 που ζυγίζουν τα μηχανικά συστήματα που χρησιμοποιούνται σήμερα και υπόσχεται να μειώσει κατά 50% την αύξηση στην κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές CO2 χωρίς να θυσιάσει χώρο για τους επιβάτες, τις αποσκευές ή το ρεζερβουάρ καυσίμου! Το πρωτότυπο που παρουσιάστηκε μάλιστα, είναι για ένα μικρό μπροστοκίνητο αυτοκίνητο αλλά είναι σχεδιασμένο για χρήση ακόμα και σε μεγάλα οχήματα όπως πχ κάποια επαγγελματικά. Να αναφέρουμε επίσης πως το σύστημα είναι υπό εξέλιξη και θα περάσει στην παραγωγή το 2017 αν και η εταιρία δεν ήθελε να αποκαλύψει ακόμα τους κατασκευαστές με τους οποίους συνεργάζεται.

Αυτό που είπε όμως, είναι ότι οι κατασκευαστές προσελκύστηκαν από την απλότητα του συστήματος και κατά συνέπεια, το χαμηλό του κόστος. Δεν απαιτεί καλιμπράρισμα κάποιου λειτουργικού ενώ το design του, το κάνει πρακτικά bolt on για τις περισσότερες πλατφόρμες. Δεν χρειάζεται κάποιον άξονα μετάδοσης ή κόψιμο/ράψιμο στο τούνελ της μετάδοσης. Είναι κατά βάση σωλήνες!

Ο Διευθυντής Πωλήσεων της Poclain Hydraulics, Stephane Briere, είπε πως το σύστημα απενεργοποιείται σε ταχύτητες μεγαλύτερες των 50 km/h ενώ η κατανομή της ισχύος στον εμπρός και τον πίσω άξονα μπορεί να ρυθμιστεί σχετικά εύκολα ανάλογα με τις απαιτήσεις του κατασκευαστή.