bmw-zf-8-speed-automatic-transmission-cutaway-photo-318158-s-1280x782

Παρότι η ZF ήταν η πρώτη που έκανε δημοφιλή τα αυτόματα 8-τάχυτα κιβώτια και τώρα προχώρησε στα 9-τάχυτα, η Γερμανική εταιρία ανακοίνωσε μέσω του CEO της, Stefan Sommer, πως δεν θα ακολουθήσει τους ανταγωνιστές της στο κυνήγι για τις 10-τάχυτες μεταδόσεις.

Οι κατασκευαστές προσθέτουν ταχύτητες σε μία προσπάθεια να βελτιώσουν την οικονομία καυσίμου των αυτοκινήτων τους αλλά η ZF εμμένει στη θέση που έκανε για πρώτη φορά γνωστή το 2012. Τότε, μας έλεγε πως οι 9 ταχύτητες αποτελούν το φυσικό όριο των μεταδόσεων αφού μετά από εκεί, τα κέρδη δεν είναι αναλογικά. Εκτός αυτού, κιβώτια των 9+ σχέσεων, απαιτούν τη χρήση ακριβών υλικών που φυσικά, αυξάνουν το κόστος της μονάδας.

Φτάσαμε στο όριο όπου δεν θα κερδίζουμε από περισσότερες ταχύτητες. Επομένως, η αύξηση της οικονομίας καυσίμου είναι πολύ περιορισμένη και σχεδόν εκμηδενίζεται από την αύξηση του βάρους, των τριβών αλλά και του μεγέθους των κιβωτίων.

Εκτός αυτού, ο Sommer λέει πως η οικονομία στο καύσιμο, δεν προέρχεται από τον απόλυτο αριθμό των σχέσεων αλλά από το εύρος των σχέσεων και πως η ZF καλύπτει ήδη ευρύ φάσμα σχέσεων μετάδοσης με το 8-τάχυτο αλλά και το 9-τάχυτο κιβώτιο της.