Ford_Mustang_sales_01

Με την Ford να ετοιμάζει το facelift της Mustang διέρρευσαν λεπτομέρειες που δείχνουν σημαντικές αλλαγές στο coupe της Ford. Σύμφωνα με αυτές λοιπόν καταργείται ο V6 3,7-λίτρων της βασική έκδοσης, αφού ο 4-κίλυνδρος Ecoboost έχει “το πάνω χέρι” σε απόδοση και οικονομία. Αυτό αυτόματα θα σημάνει και μια μικρή αύξηση στην τιμή της βασικής έκδοσης, που πλέον θα είναι ο – λίγο πιο ακριβός – Ecoboost.

Το 6άρι αυτόματο αναμένεται επίσης να αντικατασταθεί από το νέο 10-τάχυτο που προμηθεύει το νέο Raptor, βελτιώνοντας έτσι τις επιδόσεις και την οικονομία, ενώ θα υπάρχουν και διπλές απολήξεις εξάτμισης, άγνωστο όμως αν θα αποτελούν προνόμιο όλων των εκδόσεων ή μόνο των πιο δυνατών.

Άλλες αλλαγές που αναμένονται είναι οι MagneRide αναρτήσεις που αναμένεται να εξοπλίσουν και τις πιο “φτωχικές” εκδόσεις πλην της GT350 καθώς και ένα προαιρετικό Performance Package 2 που δεν γνωρίζουμε όμως τι ακριβώς επιπλέον θα περιέχει σε σύγκριση με το από Performance Package.

Φήμες κυκλοφορούν επίσης και για την ύπαρξη νέας GT350 προς το τέλος του κύκλου ζωής αυτής της γενιάς (2019-2020), η οποία δε θα χρειάζεται Performance Pack, θα έχει περισσότερη δύναμη και κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.

  • Giannis

    10αρι κιβωτιο?
    Με τελικη 280 max θα χρησιμοποιει ολες τις ταχυτητες ή απ την 7η και μετα οι αλλες θα ειναι over ”για οικονομια” και τζαμπα το βαρος δηλαδη?
    Ενα 8αρι φανταζει πιο νορμαλ επιλογη.

  • giorgos

    βαζουν ταχυτητες για εντυπωσιακα 0-100 και καταναλωσεις , θα εισαι με 10η και θα πας να βγεις για προσπεραση και θα μπερδεψεις τα μπουτια σου, ελπιζω καποιες εταιρειες να συνεχισουν να βγαζουν 6αρια μηχανικα