Η Scion, το παρακλάδι της Toyota, θέλει να γίνει entry-level πολυτελές brand, και όπως δήλωσε ο CEO της Toyota Βορείου Αμερικής, Jim Lentz, η Scion θέλει να προσελκύσει νεότερους αγοραστές και μέσα στα επόμενα τρία χρόνια, θα παρουσιάσει στην αγορά τρία νέα μοντέλα.
Το πρώτο θα είναι η έκδοση παραγωγής του iM concept, ή αν το προτιμάς, ένα Auris με τα σήματα της Scion, με την εταιρία να ετοιμάζει το Mazda2 με τα σήματά της. Η εταιρία έχει αποκλίσει το ενδεχόμενο να δούμε ένα pickup ή ένα φιλικό προς το περιβάλλον αυτοκίνητο (υβριδικό ή plugin) με τα σήματά της, αλλά είναι ανοικτή στην ιδέα ενός crossover.