2015-ford-mustang-23l-ecoboost-turbocharged-23-liter-inline-4-engine-photo-598705-s-1280x782

Όπως έχουμε παρατηρήσει και εμείς πολλές φορές σε διάφορα test drives, η πραγματική κατανάλωση καυσίμου των υπερτροφοδοτούμενων –και όχι μόνο– κινητήρων απέχει αρκετά από την δηλωμένη εργοστασιακή. Ως έναν βαθμό, είναι λογικό, αλλά όπως και έχει, έρχεται σε αντίθεση με τις υποσχέσεις των εταιριών περί αυξημένης απόδοσης με παράλληλη μείωση στην κατανάλωση.

Το τελευταίο μέσο που ασκεί κριτική σε αυτό το status quo, είναι το Ward’s Auto και λήπτης της κριτικής, είναι η Ford και πιο συγκεκριμένα, οι Ecoboost κινητήρες της. Δοκιμάζοντας το 2015 F-150 με τον 2.7 λίτρων V6, το Ward’s Auto διαπίστωσε πως είναι πρακτικά αδύνατο να πετύχει τα 9 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα που δηλώνει η Ford. Αντιθέτως, το trip computer του pickup έδειξε 12.3-13.3 ενώ υπολογίζοντας “χειροκίνητα” την κατανάλωση, υπολόγισαν ένα ακόμα πιο απογοητευτικό 15 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Χαρακτηριστικά, αναφέρεται πως ναι μεν η απόδοση του κινητήρα είναι εντυπωσιακή, αλλά “έχουν οδηγήσει F-150 με 5-λιτρο V8 που είχε καλύτερη κατανάλωση”.

Όσον αφορά στον 2.3 λίτρων Ecoboost που κινεί την 2015 Mustang, το Ward’s Auto δεν είχε ιδιαίτερα παράπονα ως προς την κατανάλωση, λέγοντας πως κάποιοι συντάκτες κατάφεραν κατανάλωση της τάξης των 9.4 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα. Ωστόσο, κατακρίνει τον ήχο του λέγοντας πως θα έπρεπε να είναι “καλύτερος, ασχέτως του πώς οδηγείται” το αυτοκίνητο. Η απάντηση της Ford στο συγκεκριμένο θέμα, ήταν ότι η ένταση του ήχου μειώθηκε ώστε να συμμορφώνεται με τους κανονισμούς άλλων χωρών.

Τέλος, όπως εξέφρασε την δυσαρέσκεια του για την οικονομία καυσίμου στο F-150, έτσι την εκφράζει ξανά για τον 1.5 λίτρων, τετρακύλινδρο Ecoboost που στο FusionMondeo– δεν πέφτει κάτω από τα 8.1 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα σημειώνοντας πως δεν είναι η φθηνή εναλλακτική ενός υβριδικού όπως υπόσχεται η Ford.