Ferrari 2015Το ρύγχος των μονοθεσίων το 2015 θα είναι ελαφρώς διαφορετικό από πέρσι, όπως είδαμε και στις πρώτες εικόνες της Williams FW37 και της Lotus E23. Σύμφωνα με τον James Allison, ο οποίος έχει αναλάβει την επίβλεψη της κατασκευής της SF15-T, οι αλλαγές αυτές δεν δυσκόλεψαν την κατασκευή του νέου μονοθεσίου της Ferrari.

 Για να είμαστε ανταγωνιστικοί, πρέπει να έχουμε καλή αεροδυναμική, περισσότερα άλογα και καλή οδηγησιμότητα. Δουλέψαμε σκληρά και στους τρεις τομείς και ελπίζουμε πως έχουμε κάνει καλή δουλειά. Έχουμε αλλάξει το εμπρός μέρος του μονοθεσίου και το εμπρόσθιο σύστημα ανάρτησης, αλλά δεν συναντήσαμε κάποια δυσκολία και ούτε χάσαμε πολύ αεροδυναμική από αυτό.

Από τη στιγμή που οι νέοι κανονισμοί έχουν μόλις ένα χρόνο εφαρμογής, ο Βρετανός μηχανικός της Scuderia πιστεύει πως τα περιθώρια βελτίωσης είναι αρκετά μεγάλα. Όσον αφορά τις επιδόσεις και την εμφάνιση του μονοθεσίου, ο Allison πιστεύει πως η SF15-T είναι όχι μόνο γρηγορότερη, αλλά και πιο όμορφη.

Οι κανόνες είναι ακόμα νέοι. Υπάρχουν ακόμη πολλά πράγματα που μπορούμε να ανακαλύψουμε, τόσο στην αεροδυναμική όσο και στο power unit. Πάντως, το αυτοκίνητο φέτος είναι πολύ πιο όμορφο από πέρσι… και μπροστά, στο ρύγχος και πίσω, όπου είναι στενότερο από πέρσι.

Σύμφωνα με τις φήμες από τη γειτονική μας χώρα, παρότι ο Allison ανέφερε αλλαγές στη μπροστινή ανάρτηση, οι ψίθυροι κάνουν λόγο για παραμονή της pull-rod ανάρτησης. Το ρύγχος αναμένεται να έχει ψηλώσει αρκετά και να έχει χάσει το look μυρμηγκοφάγου, ενώ οι περισσότερες και μεγαλύτερες αλλαγές θα είναι κρυμμένες κάτω από το κάλυμμα του κινητήρα. Όχι, η Scuderia δεν κατασκεύασε ξαφνικά τον καλύτερο κινητήρα του grid, καθώς οι μηχανικοί της Ferrari θεωρούν πως η Mercedes έχει ακόμη το πάνω χέρι, άλλα το power unit των Ιταλών φαίνεται πως έχει καλύτερη απόδοσή από την αναμενόμενη. Στο παρακάτω βίντεο μπορείς να ακούσεις τον νέο κινητήρα για πρώτη φορά.