amg-gt-700x389

Οι διαφημίσεις κατά τη διάρκεια του Super Bowl γνωρίζουμε πως είναι εξωφρενικά ακριβές και γι’ αυτό πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες –φέτος τουλάχιστον- προτίμησαν να απέχουν. Αλλά πόσο επηρεάζουν τις online αναζητήσεις; Γιατί για να πληρώνεις τόσα χρήματα για 60 ή 90 δευτερόλεπτα, κάτι πρέπει να αποκομίζεις…

Σύμφωνα με το Adweek, τα νούμερα μιλούν από μόνα τους. Η Lexus για παράδειγμα, έπαιξε μία διαφήμιση για το RC 350 και είδε αύξηση της τάξης του εξωφρενικού 1.820% στις αναζητήσεις για το συγκεκριμένο μοντέλο στο Kelley Blue Book. Η BMW από την άλλη, “κατέκτησε” την δεύτερη θέση με τις αναζητήσεις για το i3 να αυξάνονται κατά 1.131% ενώ η τρίτη θέση, πήγε στην Mercedes που “κέρδισε” 950% στις αναζητήσεις για την AMG GT. Στο άλλο άκρο, η Toyota που είδε αύξηση μόλις 20% στις αναζητήσεις για το Camry. Απειροελάχιστη σε σύγκριση με τους άλλους αλλά λογικό, μιας και το Camry είναι ήδη πασίγνωστο στις Η.Π.Α.

Όσον αφορά στις μάρκες, η KIA είδε αύξηση 68% στο KBB ενώ η Dodge ήταν δεύτερη με μικρή διαφορά αφού οι αναζητήσεις αυξήθηκαν κατά 62% και η Fiat τρίτη με 52%. Το περίεργο είναι ότι παρότι το RC ήταν πρώτο στην λίστα των μοντέλων, η Lexus ήταν τελευταία με 6% αύξηση στη λίστα με τις μάρκες. Ένας αναλυτής του KBB εξηγεί όμως ότι οι επισκέπτες ήρθαν στο site ψάχνοντας συγκεκριμένα για το RC 350 και δευτερευόντως για το NX –που είδε αύξηση 48%- και λιγότερο έως καθόλου για την μάρκα.

Αυτά είναι στοιχεία από ένα και μόνο site. Γι’ αυτό λοιπόν οι διαφημίσεις στο Super Bowl κοστίζουν τόσο. Γιατί με αυτές κερδίζεις προβολή που με τη σειρά της, μπορεί να μεταφραστεί σε πωλήσεις… Όλες τις διαφημίσεις, μπορείς να δεις εδώ.