r8

Τέρμα η αναμονή για το πως θα μοιάζει η δεύτερη γενιά του Audi R8, μιας και μέσω Instagram διέρρευσε η παραπάνω φωτογραφία, η οποία μας αποκαλύπτει χωρίς ίχνος καμουφλάζ το νέο γερμανικό supercar. Ο επιθετικός σχεδιασμός του αποτελείται από κυψελοειδή μάσκα, μεγάλες εισαγωγές αέρα, γωνιακής σχεδίασης νέα Matrix φωτιστικά σώματα LED με μεταβλητή ένταση, carbon πλαϊνές εισαγωγές αέρα μπροστά από τους πίσω τροχούς, φουσκωμένα φτερά, είναι μερικές από τις στιλιστικές λεπτομέρειες που συναντάμε στο νέο R8. Από τις spy φωτογραφίες και τα spy video έχουμε δει πως η Audi έχει τοποθετήσει ενεργή πίσω αεροτομή, διαχύτη αλλά και τετραπλές απολήξεις εξατμίσεων. Στο εσωτερικό υπάρχει ένας διπλός κεντρικός αεραγωγός, τριάκτινο κοφτό τιμόνι με αλουμινένια μέρη, Head-Up Display, ψηφιακός πίνακας οργάνων όπως αυτό που συναντάμε στο νέο TT, ψηφιακό κεντρικό καθρέπτη και νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας MMI.

To αυτοκίνητο θα κάνει ντεμπούτο στην έκθεση της Γενεύης τον ερχόμενο μήνα, και εκεί θα δούμε τόσο την απλή, όσο και την e-tron έκδοση. Αρχικά θα προσφέρεται με τον V8 4,2-λίτρων ατμοσφαιρικό κινητήρα απόδοσης 430 ίππων με 430 Nm ροπής, και με τον V10 5,2-λίτρων απόδοσης 525 ίππων με 530 Nm ροπής. Ο V10 κινητήρας στην έκδοση RS θα παράγει 610 άλογα με 560 Nm ροπής. Οι κινητήρες θα συνδυάζονται μόνο με το 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, μιας και όπως έχει δηλώσει η Audi, μόλις το 5% των πελατών του R8 μέχρι σήμερα, προτίμησε να το αγοράσει με μηχανικό κιβώτιο. Η κίνηση θα περνά σε όλους τους τροχούς, αν και η Audi εξετάζει και μια πισωκίνητη έκδοση του R8, η οποία θα είναι διαθέσιμη στο μέλλον.

Το R8 e-tron θα εφοδιάζεται με σύστημα ασύρματης φόρτισης, με την Audi να ετοιμάζει για το μέλλον τόσο την plug-in υβριδική έκδοση του, η οποία θα χρησιμοποιεί το υβριδικό σύνολο της Lamborghini Asterion concept, αλλά και μια έκδοση του με έναν diesel κινητήρα.

Θα διαθέτει carbon-αλουμινένιο monocoque σασί, (23% από carbon και 77% από αλουμίνιο) το οποίο θα ζυγίζει 198 κιλά. Το νέο R8 θα διαθέτει 13% μεγαλύτερη στρεπτική ακαμψία από την τωρινή γενιά, με το βάρος του να μην ξεπερνά τα 1.500 κιλά. Το σώμα και τα anti-roll bars θα είναι κατασκευασμένα από CFRP, ενώ θα φορά carbon-κεραμικά φρένα και εξάτμιση τιτανίου. Έχει ήδη ξεκινήσει να κατασκευάζετα, θα χρησιμοποιεί το “ίδιο γενικό layout” με την Lamborghini Huracan. Θα έχει ωστόσο μεγαλύτερο μεταξόνιο και μεγαλύτερα μετατρόχια. Θα ζυγίζει περίπου 50 με 60 κιλά λιγότερα από τη τρέχουσα γενιά, λόγω του carbon κεντρικού τούνελ και του carbon πατώματος. Παρότι το νέο R8 (κωδική ονομασία AU724) θα είναι κατασκευασμένο πάνω στην νέα MSS (Modular Sports Car System) πλατφόρμα του VW Group, την ίδια που φορά και η Lamborghini Huracan, θα διαθέτει τη δική του οδική συμπεριφορά σε σχέση με την Huracan.