DLF_6639

Η Hyundai στην έκθεση της Γενεύης, μαζί με το νέο Tuscon παρουσιάζει και τα νέα i20 coupe, i30 Turbo και i40 facelift, ενώ στο περίπτερο της βρίσκεται και το i20 WRC.

Το i20 Coupe αντιπροσωπεύει την πρώτη της 3-θυρη πρόταση στην κατηγορία B, αποτελώντας την δεύτερη έκδοση του νέου μοντέλου που παρουσιάστηκε τον περασμένο Οκτώβριο στο Παρίσι. Στιλιστικά το νέο μοντέλο διαθέτει ένα πιο επιθετικό και ελκυστικό σχεδιασμό, με τις κλίσεις των εμπρός και πίσω κολόνων να παρέχουν ένα πιο δυναμικό προφίλ. Ακόμα, το τελείωμα της οροφής είναι 25 χλστ. πιο χαμηλό, που μαζί με την πίσω αεροτομή, τον νέο εμπρός προφυλακτήρα, που διαθέτει μεγαλύτερη εισαγωγή αέρα, τις ζάντες 17 ιντσών, και τα μεγαλύτερα πίσω φωτιστικά δίνουν μια ξεχωριστή πιο έντονη και δυναμική ταυτότητα στο μοντέλο και διαχωρίζεται αισθητά από την 5-θυρη έκδοση.

Η κορεάτικη εταιρία αναφέρει ότι παρά την μείωση του ύψους, ο “αέρας” για τα κεφάλια των επιβατών, ο χώρος για τα γόνατα και το εσωτερικό πλάτος παραμένουν απαράλλαχτα, προσφέροντας την ίδια άνεση σε οδηγό και υπόλοιπους επιβάτες, ενώ ο χώρος αποσκευών έχει μεγαλώσει κατά 10 λίτρα, φτάνοντας πλέον τα 336. Μηχανικά δεν υπάρχουν διαφορές και το Hyundai i20 Coupe θα φορά τους ίδιους κινητήρες με το hatchback, και έτσι θα μπορείς να επιλέξεις μεταξύ τεσσάρων κινητήρων, δύο βενζίνης και δύο πετρελαίου. Αρχικά είναι ο 1,25-λίτρων με 84 άλογα και 122 Nm ροπή, ακολυθεί ο 1,4-λίτρων με 100 άλογα και 134 Nm ροπή, ενώ από πλευρά πετρελαιοκινητήρων υπάρχει ο 1,1-λίτρων με 75 ίππους και 180 Nm ροπή και ο 1,4-λίτρων με 90 ίππους και 240 Nm ροπή. Ο μικρότερος βενζίνης συνδυάζεται με ένα 5-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, ενώ όλοι οι άλλοι με 6-τάχυτο, και μόνο ο 1,4-λίτρων βενζίνης μπορεί να συνδυαστεί με ένα αυτόματο τεσσάρων σχέσεων.

DLF_6655

Το i30 Turbo φορά τον 1.600αρη turbo κινητήρα απόδοσης 186 ίππων με 265 Nm ροπής που συνδυάζεται με το ένα εξατάχυτο κιβώτιο, όπου αποτελεί και την αποκλειστική επιλογή. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 8 δευτ. και η τελική ταχύτητα του φτάνει 219 χλμ/ώρα. Εκτός από τον κινητήρα, αλλαγές εντοπίζονται και στην ανάρτηση, η οποία έχει επαναρυθμιστεί για καλύτερα κρατήματα, στο τιμόνι το οποίο έχει ρυθμιστεί ώστε να δουλεύει αρμονικά με τις 18άρες ζάντες αλουμινίου, ενώ για την πέδηση φροντίζουν οι εμπρός αεριζόμενοι δίσκοι 300 χλστ. μαζί με τους συμπαγείς 284 χλστ. στον πίσω άξονα. Στιλιστικά φέρει ένα πιο επιθετικό bodykit με πιο έντονους προφυλακτήρες εμπρός/πίσω, πλαϊνές ποδιές, bi-xenon προβολείς με LED φώτα ημέρας, ενώ πίσω υπάρχει διπλή απόληξη για την εξάτμιση. Περνώντας προς τα μέσα, αλλαγές υπάρχουν στα καθίσματα που έχουν αντικατασταθεί με νέα bucket, δερμάτινες επενδύσεις με ραφές που κάνουν αντίθεση, η οροφή πλέον είναι μαύρη, ενώ διαφορετικός είναι και ο πίνακας οργάνων.

Εκτός από το i30 Turbo, η Hyundai παρουσίασε και το i30 facelift, με τις αλλαγές να εντοπίζονται στο στιλιστικό κομμάτι, καθώς νέα είναι η εξάγωνη εμπρός μάσκα, θα υπάρχουν νέα σχέδια για τις ζάντες και νέα χρώματα, όπως τα Jet Black, Orange Caramel και το Polar White. Από θέμα κινητήρων το απλό i30 θα διαθέτει έναν 1,6-λίτρων πετρελαιοκινητήρα απόδοσης 110 και 136 ίππων, με την ροπή και στις δύο περιπτώσεις να φτάνει τα 280 Nm. Η συγκεκριμένη ροπή είναι διαθέσιμη όταν το αυτοκίνητο εφοδιάζεται με το στάνταρ εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, ενώ όταν συνδυαστεί με το αυτόματο επτάχυτο αυτή αυξάνεται στα 300 Nm. Εκτός των παραπάνω διαθέσιμοι θα συνεχίσουν να είναι οι ατμοσφαιρικοί κινητήρες 1,4 και 1,6-λίτρων, με τον πρώτο να αποδίδει 100 άλογα και 134 Nm ροπή και ο δεύτερος 120 άλογα και 156 Nm.

DLF_6667

Το ανανεωμένο i40 -που δεν εισάγεται στην Ελλάδα- έχει νέα φωτιστικά σώματα, την χαρακτηριστική εξαγωνική γρίλια και νέο εμπρός προφυλακτήρα με ενσωματωμένα LED φώτα ημέρας. Η Hyundai προσφέρει επίσης ζάντες ελαφρού κράματος διαφόρων σχεδίων με διάμετρο 16 έως 18 ιντσών.

Η γκάμα των κινητήρων του i40 facelift, αποτελείται από δύο πετρελαιοκινητήρες που πληρούν τις προδιαγραφές ρύπων Euro6. Και οι δύο έχουν χωρητικότητα 1.7 λίτρων με τον πρώτο να αποδίδει 115 ίππους και 280 Nm ροπής και τον δεύτερο, 141 ίππους και 340 Nm ροπής. Ο ισχυρότερος από τους δύο, θα είναι διαθέσιμος και με ένα νέο 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.

Η Hyundai βελτίωσε και την οδική συμπεριφορά του i40 με ένα σύστημα που ονομάζει Advanced Traction Cornering Control. Το σύστημα αυτό χρησιμοποιεί τα δεδομένο που παίρνει από αισθητήρες για να προσομοιάσει τη λειτουργία ενός διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης βελτιώνοντας την πρόσφυση στις στροφές. Κατά τα άλλα, το i40 facelift εξοπλίζεται με πληθώρα συστημάτων παθητικής και ενεργητικής ασφάλειας όπως το Smart High Beam σύστημα που προσαρμόζει αυτόματα τη μεγάλη σκάλα του αυτοκινήτου ανάλογα με τα διερχόμενα οχήματα, το Speed Limit Identification που αναγνωρίζει τα όρια ταχύτητας από τις πινακίδες στο πλάι του δρόμου και τα προβάλει στην νέα TFT οθόνη του πίνακα οργάνων κ.ά.