tyre-concept-mitsu-1

Τα συμβατικά υβριδικά αυτοκίνητα έχουν σχεδιαστεί με κύριο σκοπό την οικονομία καυσίμου, και όχι τόσο τις επιδόσεις. Tα i3 και i8 είναι ίσως κάποιες εξαιρέσεις, όπως επίσης και κάποια υβριδικά SUV, με τη Porsche Cayenne S E-Hybrid να είναι ένα από αυτά.

Αυτό σημαίνει ότι οι οδηγοί με οικολογικές ανησυχίες δεν είναι απαραίτητο να μην έχουν μέσα τους και σκέψεις για λίγο πιο δυναμική οδήγηση, με τα ελαστικά να πρέπει να παίξουν και τους δύο ρόλους, που εκ των πραγμάτων έχουν αντιδιαμετρικά άλλη προσέγγιση. Εδώ έρχεται η Falken και υποστηρίζει ότι μπορεί να φτιάξει ένα ελαστικό που να έχει πολύ χαμηλή τριβή για τον περιορισμό της κατανάλωσης, αλλά και δυνατό κράτημα για γρήγορη οδήγηση, χωρίς να θυσιάζεται κανένα από αυτά τα δύο χαρακτηριστικά.

tyre-concept-mitsu-2

Το νέο αυτό ελαστικό είναι εμπνευσμένο από τη γόμα που χρησιμοποιείται στα ελαστικά των μηχανών και προσφέρει χαμηλή αντίσταση κύλισης καθώς και πολύ άμεσα και σπορ δυναμικά χαρακτηριστικά. Το concept ελαστικό της Falken θα κάνει το ντεμπούτο του αυτό το μήνα στο XR-PHEV ΙΙ concept SUV της Mitsubishi, το οποίο θα διαθέτει λεία επιφάνεια με έξυπνα τοποθετηθεί αυλάκια για την απαγωγή του νερού, που εμποδίζουν την υδρολίσθηση, και ενισχύουν την πρόσφυση σε βροχερές συνθήκες. Για την καλύτερη πρόσφυση στις στροφές, το εσωτερικό μέρος του ελαστικού (περίπου 1/3) διαθέτει μια κυρτή επιφάνεια, η οποία έρχεται σε μεγαλύτερη επαφή με το δρόμο, όταν πιέζεις το αυτοκίνητο, όπως ακριβώς συμβαίνει και στις μοτοσικλέτες.

H γιαπωνέζικη εταιρία δεν έχει ανακοινώσει ημερομηνία παραγωγής, αλλά πιστεύει ότι αυτό το είδος της τεχνολογίας των ελαστικών θα γίνει το νέο πρότυπο όσον αφορά το σχεδιασμό των ελαστικών.