Lewis Hamilton

Δυνατά ξεκίνησε το Κινεζικό Grand Prix ο Lewis Hamilton. Ο Πρωταθλητής ήταν ο ταχύτερος στα πρώτα ελεύθερα δοκιμαστικά, κάτι που συμβαίνει για πρώτη φορά φέτος. Μισό δευτερόλεπτο πίσω του, ο Nico Rosberg, με τη Mercedes να είναι με διαφορά η ταχύτερη ομάδα, τουλάχιστον για την ώρα και βάσει των όχι και τόσο αξιόπιστων χρόνων.

Άλλα 6 δέκατα πίσω ο Sebastian Vettel, μπροστά από τους Kimi Raikkonen, Felipe Nasr, Daniel Ricciardo, Daniil Kvyat, Carlos Sainz, Valtteri Bottas και Felipe Massa. Πάμε να δούμε τι έγινε στα πρώτα 90 λεπτά του τρίτου φετινού Grand Prix:

Ο καιρός ήταν κυρίως συννεφιασμένος και οι θερμοκρασίες ήταν 14°C στον αέρα και 29°C στην άσφαλτο, με τις συνθήκες να δείχνουν ότι θα είναι στεγνές για όλο το 3ήμερο στη Σαγκάη. Ο Joylon Palmer οδηγούσε για λογαριασμό της Lotus στην πρωινή περίοδο, παίρνοντας τη θέση του Romain Grosjean, ενώ ο Will Stevens βρισκόταν στη δεύτερη Manor, έχοντας για team-mate τον Roberto Merhi.

Οι οδηγοί βγήκαν στο installation lap πολύ γρήγορα και ο Jenson Button εντόπισε σωστά μία κόκκινη σημαία στο τέλος της πίστα ευθείας, δίχως να έχει συμβεί κάτι, προφανώς λόγω κάποιου λάθος από τους υπεύθυνους στην πίστα. Τα μονοθέσια γυρνούσαν στα pits και δεν ξεκίνησαν να γράφουν σύντομα χρόνους, κάτι για το οποίο χρειάστηκε να περιμένουμε 11 λεπτά, με τον Rosberg να είναι ο πρώτος σε αυτό παρόλο που δεν είχε κάνει το βγες-μπες.

Τον Γερμανό συνόδευσαν οι δύο Sauber στο 15λεπτο, όμως οι χρόνοι ήταν πάνω από το 1:40 και μόνο ανταγωνιστικοί δεν μπορούν να χαρακτηριστούν. Η πίστα αμέσως άρχισε να γεμίζει με οδηγούς. Ο Palmer έχασε τον έλεγχο της E23 στα φρένα για τη στροφή 9, χωρίς να τραυματίσει το μονοθέσιό του, ενώ η McLaren μάς έλεγε ότι είχαν αλλάξει ρυθμίσεις στην εμπρός ανάρτηση του Button πριν την έναρξη του FP1.

Παρόλο που είχαμε φτάσει στο μισάωρο από το ξεκίνημα, ο Rosberg συνέχιζε να είναι 9 δέκατα μπροστά απ’ οποιοδήποτε άλλον οδηγό. To πρώτο μισάωρο είχε παρέλθει, έτσι οι οδηγοί έπρεπε να βγάλουν από τα μονοθέσιά τους το πρώτο σετ σκληρότερης γόμας (η μέση εδώ), όπως ορίζουν οι κανονισμοί.

Ο Rosberg ήθελε επιτέλους να σπάσει το δικό του 1:40.412, όμως ένα μπλοκάρισμα στη στροφή 6 τού χάρισε την έξοδο από την πίστα. Τελικώς, ο Γερμανός έφερε εις πέρας την αποστολή του, αφού νωρίτερα είχε ρωτήσει πώς προκλήθηκε το μπλοκάρισμα, με τη Mercedes να του απαντά ότι φαίνεται πως υπήρξε «υπερβολική πίεση».

Εξαιρετικά υποτονική η δράση στα μισά της περιόδου, αν και οι Hamilton και Alonso έδωσαν κάποιο ενδιαφέρον. Ο Πρωταθλητής δεν είχε ενδιαφερθεί καθόλου για τους χρόνους μέχρι εκείνο το σημείο, με αποτέλεσμα να είναι στην τελευταία θέση, 10 δευτερόλεπτα μακριά από την κορυφή. Η απάντηση δεν άργησε να έρθει, βελτιώνοντας κατά μισό δευτερόλεπτο τον χρόνο του team-mate του, με τον ανταγωνισμό (ουσιαστικά τον τρίτο Raikkonen) να βρίσκεται 2 δευτερόλεπτα μακριά από τη δεύτερη Mercedes!

O «Iceman» μείωσε τη διαφορά στα 1.1 δευτερόλεπτα, όσο ο Kvyat ανέβαινε στην 5η θέση, ανάμεσα στον 4ο Sainz και τον Maldonado. Στην αρχή του τελευταίου μισάωρου, ο Ricciardo είδε το όνομά του στην 6η θέση, 1 δέκατο πίσω από τον Kvyat και 2.1 δευτερόλεπτα από τον πρώτο Hamilton. Η βελτίωση της πίστας δεν μπορούσε να κρυφτεί -7 δέκατα στον γύρο, σύμφωνα με τη Williams- και ο Vettel πέρασε τρίτος, 1 δέκατο μπροστά από τον Kimi.

Ο Nasr κέρδισε την 5η θέση από τον Ricciardo στο τελευταίο τέταρτο. Λάθος από τον Massa στη στροφή 14, ο οποίος άργησε πολύ να χτυπήσει τα φρένα, με αποτέλεσμα ν’ αχρηστέψει την προσπάθεια που έκανε μέχρι εκείνη τη στιγμή στον γύρο του. Τίποτα αξιόλογο μέχρι να μηδενιστεί το χρονόμετρο πέρα από το γεγονός ότι ο Massa κατάφερε να μπει στη 10άδα.

Το FP2 θα ξεκινήσει στις 09:00.