Η Williams δεν βολεύεται με τη μαλακή γόμα της Pirelli

Σχετικά άρθρα

_W2Q2634

Στο Grand Prix της Κίνας ο τερματισμός ήρθε σε παράταξη για τα πρώτα έξι μονοθέσια, με τις δυο Mercedes να ακολουθούνται από τις δυο Ferrari και τις δυο Williams. Παρόμοια εικόνα θα είχαμε πιθανότατα και πιο πίσω, αν ο Pastor Maldonado δεν έκανε τα δικά του στον αγώνα, με τις Lotus να κλείνουν την οχτάδα.

Έπειτα από την πρώτη χρόνια εξοικείωσης των νέων κανονισμών, όπου τα μονοθέσια ήταν πολύ πιο αργά, φαίνεται πως τα ελαστικά επανέρχονται και πάλι στο προσκήνιο ως ρυθμιστικός παράγοντας στους αγώνες. Κι ακριβώς εκεί εντοπίζει η ομάδα της Williams το πρόβλημά της, με τον Rob Smedley να δηλώνει πως οι μηχανικοί του Grove δεν έχουν καταφέρει να εκμεταλλευτούν στο έπακρο τη μαλακή γόμα της Pirelli.

Το σημείο που ξεχώρισε, ήταν πως οι δύο ομάδες που βρίσκονται μπροστά μας στο πρωτάθλημα, ήταν σε θέση να τρέξουν με την πιο μαλακή επιλογή στο δεύτερο stint. Αν κοιτάξετε τη φθορά μας προς το τέλος του πρώτου stint, ήταν αρκετά υψηλή για να μας στρέψει μακρυά από αυτό το ελαστικό.

Τώρα, πρέπει να κοιτάξουμε τη φιλοσοφία του Σαββατοκύριακου και να καταλάβουμε γιατί δεν μπορέσαμε να τρέξουμε με την μαλακότερη επιλογή.

Πηγαίνοντας την ανάλυση ένα βήμα μακρύτερα, ο Valtteri Bottas θεωρεί πως το πρόβλημα δεν εντοπίζεται αποκλειστικά στη μαλακή γόμα, αλλά και στη μέση, την οποία η FW37 φαίνεται να υπερθερμαίνει.

_89P3314

Δυσκολευτήκαμε με υπερθέρμανση του σκληρού ελαστικού, επειδή το παράθυρο λειτουργίας του είναι αρκετά χαμηλό. Ακόμα και όταν προσπαθήσαμε τα πάντα για να μειώσουμε τις θερμοκρασίες για τον αγώνα, δεν ήταν αρκετό για τα ελαστικά.

Πρέπει να βελτιωθούμε σε αυτό. Με τη μέση (γόμα) θα εξακολουθούμε να παλεύουμε, αν δεν βρούμε κάτι σε μια εβδομάδα, αλλά αυτή (το Μπαχρέιν) είναι μια διαφορετική πίστα και νομίζω ότι πέρυσι δεν ήμασταν πολύ κακοί.

Πάντως, ο Smedley διαφωνεί με τον πιλότο του, τονίζοντας πως τα stint της Williams με τη μέση γόμα, ήταν εφάμιλλα του ανταγωνισμού. Επομένως, το πρόβλημα παραμένει η σωστή χρήση της μαλακής γόμας, που θα την δούμε στους περισσότερους αγώνες ως την ταχύτερη επιλογή.

Νομίζω πως η υπερθέρμανση της μέσης γόμας, είναι ένα χαρακτηριστικό του συγκεκριμένου ελαστικού. Αν κοιτάξετε το ρυθμό μας προς το τέλος του αγώνα, σε σχέση με τη Ferrari, όταν ήμασταν και οι δύο με τη μέση, θα δείτε πως στην πραγματικότητα ήταν παρόμοιος. Έτσι, δεν νομίζω ότι υπερθερμαίνουμε την μέση γόμα περισσότερο από τους υπόλοιπους.

ΠηγήAutosport

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Αποχωρεί από την Red Bull ο Adrian Newey

Ο επικεφαλής σχεδιασμού της Red Bull, Adrian Newey, πρόκειται να αποχωρήσει από την ομάδα μετά τη διαμάχη που έχει ξεσπάσει εντός της αυστριακής ομάδας...