Formula One World Championship

Η Force India αναμένεται να “υποφέρει” στη Βαρκελώνη, όπως δήλωσε πρόσφατα ο Sergio Perez. Ο λόγος για αυτή την απαισιόδοξη δήλωση του Μεξικανού είναι φυσικά το B-spec μονοθέσιο, το οποίο δεν θα κάνει την εμφάνισή του ούτε στο Ισπανικό GP. Σύμφωνα με τον πιλότο της Force India, το πιθανότερο είναι πως θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι τον ένατο αγώνα για το νέο μονοθέσιο.

Στο εργοστάσιο πιέζουμε πολύ σκληρά για να καταφέρουμε να ολοκληρώσουμε το νέο πακέτο. Θα θέλαμε πολύ να το έχουμε στη Βαρκελώνη, αλλά αυτό δεν γινόταν, οπότε στο Silverstone νομίζω πως θα είναι η πρώτη φορά που θα το φέρουμε.

Ο αγώνας θα είναι δύσκολος και δεν θα έχουμε αναβαθμίσεις, ενώ οι υπόλοιπες ομάδες θα φέρουν. Έχουμε κάνει σπουδαία δουλειά, απέχοντας μόλις έναν βαθμό από τη Lotus και 12 από τη Red Bull. Η ομάδα μας κάνει μια πολύ καλή προσπάθεια, ώστε όταν έρθουν οι αναβαθμίσεις να είμαστε σε μια αρκετά ισχυρή θέση για να αντεπιτεθούμε.


BAHRAIN, BAHRAIN - APRIL 19: Daniil Kvyat of Russia and Infiniti Red Bull Racing drives during the Bahrain Formula One Grand Prix at Bahrain International Circuit on April 19, 2015 in Bahrain, Bahrain. (Photo by Dan Istitene/Getty Images)

Όπως αναφέρει και ο Perez, οι περισσότερες ομάδες εμφανίστηκαν στην Ισπανική πίστα με κάποιες αλλαγές. Η Lotus ήθελε να φέρει στη Βαρκελώνη ένα νέο ρύγχος, στο στυλ της Williams, αλλά μετά την αποτυχία του στο crash test της FIA, η ομάδα θα πρέπει να αρκεστεί στην νέα πίσω πτέρυγα και την διαφοροποίηση στο σχεδιασμό των πίσω brake ducts. Αντιθέτως, η Red Bull πέρασε, στην τέταρτη  προσπάθεια της, τα τεστ της FIA στο νέο της ρύγχος και αναμένεται να έχει κερδίσει περίπου μισό δευτερόλεπτο, χάρις στο νέο της αεροδυναμικό (και όχι μόνο) πακέτο.

Η Ferrari έχει ήδη εμφανιστεί στην Ισπανία με νέο πάτωμα και επανασχεδιασμένο διαχύτη, ενώ αντίστοιχά και η Williams έχει πάει στη Βαρκελώνη με ένα μεγάλο πακέτο αναβαθμίσεων, όπως επιβεβαίωσε και ο Rob Smedley. Αλλαγές δεν αναμένεται να δούμε στην Toro Rosso, τουλάχιστον όχι στο εμπρόσθιο μέρος της, καθώς η μικρή αδερφή της Red Bull ακύρωσε το ραντεβού της με τη FIA, για τη δοκιμή πρόσκρουσης του νέου της ρύγχους.

Τέλος, η McLaren σε συνεργασία με την Honda φαίνεται πως έχουν κάνει ένα ακόμα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση, χωρίς όμως να έχουν χρησιμοποιήσει επιπλέον “κλειδιά” για την εξέλιξη του Ιαπωνικού κινητήρα. Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε εκτός του χρωματισμού, τι άλλο νέο θα έχει φέρει η Βρετανική ομάδα στην Ευρώπη.