Hamilton

Στη πρώτη θέση διατηρήθηκε η Mercedes, ωστόσο ο ταχύτερος στο FP2 ήταν ο Lewis Hamilton. Η Ferrari ανέβασε ρυθμούς και κατάφερε να σπάει στο «1-2» της Mercedes, με τον Sebastian Vettel, κάτι που οφείλεται και στο χαμηλό ενδιαφέρον του Nico Rosberg να γράψει γρήγορους γύρους.

Στην τέταρτη θέση είδε το όνομά του ο Kimi Raikkonen, τον οποίο ακολούθησαν οι Daniil Kvyat, Max Verstappen, Jenson Button, Valtteri Bottas, Carlos Sainz και ο 10ος Felipe Massa. Πάμε να δούμε τα σημαντικότερα της περιόδου:

Τα σύννεφα απουσίαζαν ξανά και οι θερμοκρασίες ήταν στους 27°C για τον αέρα και στους 45°C στο οδόστρωμα. Μετά από το FP1, ο Rosberg δέχθηκε επίπληξη -την πρώτη για φέτος- από τους αγωνοδίκες, καθώς, πριν μπει στο pit lane, πάτησε στην χαρακτηριστική λευκή και κόκκινη περιοχή που είναι αριστερά από την είσοδο. Ναι, αυτό επιτρέπεται στους αγώνες, αλλά μόνο τότε.

Romain Grosjean, Valtteri Bottas και Marcus Ericsson πήραν κανονικά τις θέσεις τους στα μονοθέσιά τους και μάλιστα ο Σουηδός ήταν αυτός που ξεκίνησες αμέσως τους χρονομετρημένους γύρους.

Εν αντιθέσει με την πρωινή περίοδο, οι οδηγοί βγήκαν αμέσως στην πίστα, αξιολογώντας και πάλι τα νέα εξαρτήματα, μετά από την πρώτη γεύση που πήραν στο FP1. Rosberg, Vettel και Raikkonen μάχονταν αρχικά για την  πρώτη θέση, όντας λίγο πάνω από το 1:29, μέχρι να έρθει ο Hamilton και να κατεβάσει την επίδοση του team-mate του κατά 1,2 δευτερόλεπτα.

Ελάχιστα αργότερα, λίγο μετά το πέρας του πρώτου τετάρτου, είχαμε καθεστώς κόκκινης  σημαίας: κομμάτια από το πίσω μέρος της E23 έφυγαν όταν ο Romain Grosjean βρισκόταν στην ευθεία εκκίνησης τερματισμού. Ο Γάλλος επέστρεψε στα pits και η πράσινη σημαία δεν άργησε να εμφανιστεί.

Στην επανέναρξη, κι ενώ ο Hamilton ήταν στο box της ομάδας του, ο Vettel ανέβηκε ξανά στην πρώτη θέση, τη στιγμή που ο Raikkonen πλησίασε τον Πρωταθλητή στα 2 δέκατα. Η μέση γόμα ήταν γεγονός, από τον Massa, κάτι που θα έριχνε τους χρόνους. Ολοένα και περισσότεροι επέλεγαν τη μαλακότερη γόμα, μεταξύ των οποίων και ο Rosberg, όσο ο Hamilton έκανε τις τελευταίες ρυθμίσεις στην W06.

Από την 4η θέση ξεκίνησε την πρώτη του προσπάθεια με τη μέση γόμα ο Hamilton και ο πρώτος χρόνος δεν ήταν δύσκολη υπόθεση. Από την άλλη, ο team-mate του έκανε παράπονα για προβλήματα του κιβωτίου στα κατεβάσματα, με την πίστα να μένει για λίγα δευτερόλεπτα εντελώς άδεια, στη μέση της περιόδου.

Η McLaren δοκίμαζε πτέρυγες στην MP4-30 του Button, o οποίος ανέβηκε λίγο αργότερα στην 7η θέση κι έκανε παράπονα για δονήσεις όταν είχε 3η ταχύτητα. Προβλήματα θεωρούσε πως είχε και ο Alonso, αφού πίστευε πως δε φορτίζουν οι μπαταρίες, παρόλο που η McLaren τού έλεγε το αντίθετο και αυτός συνέχισε να υπερασπίζεται τη γνώμη του.

Η πίστα ήταν γεμάτη με μονοθέσια στο τελευταίο μισάωρο, ωστόσο ο Ricciardo ήταν απών για ακόμα μία φορά, καθώς τα προβλήματα ταλαιπωρούσαν την RB11, συγκεκριμένα το power unit. Στα pits ήταν και ο Grosjean, με τους μηχανικούς τους να διορθώνουν το πίσω μέρος του μονοθεσίου του, αλλά κατάφερε να βγει για τα τελευταία 20 λεπτά.

Τη σκληρή γόμα έβαλε ξανά ο Raikkonen, όταν έκανε προσομοίωση αγώνα, την ώρα που ο Hamilton ήταν ξανά στα pits, προκειμένου οι μηχανικοί του να λύσουν το πρόβλημα με την υπερθέρμανση που ένιωθε ο Βρετανός στο κάθισμά του, κάτι που δεν άργησε να συμβεί.

Τα ελαστικά του Hamilton είχαν τελειώσει, όπως έλεγε στην ενδοεπικοινωνία, ωστόσο τα λόγια του Raikkonen  είχαν περισσότερο ενδιαφέρον:

Θέλετε να συνεχίσω να το κάνω αυτό; Διότι δεν έχει νόημα. Απλώς ταλαιπωρούμε τον κινητήρα.

Η Ferrari, όμως, απάντησε στον Φινλανδό πως καλό είναι να πάρουν κάποια δεδομένα για τα νέα εξαρτήματα. Όπως και το πρωί, ο Ricciardo κατάφερε να βγει τα τελευταία λεπτά στην πίστα, ίσα-ίσα για να ξεκολλήσει από την τελευταία θέση και να μην είναι ο μόνος που δε σημείωσε χρόνο.

Ο Ricciardo έφτασε μέχρι την 13η θέση και τίποτα δεν άλλαξε μέχρι τον μηδενισμό του χρονομέτρου, αν εξαιρέσουμε τις εξόδους των Grosjean και Stevens από την πίστα, χωρίς καμία συνέπεια, όμως.

Το αυριανό FP3 είναι προγραμματισμένο για τις 12:00 ώρα Ελλάδας.