Renault Megane R.S. 275 Trophy-R

Το Renault Mégane R.S. 275 Trophy-R για κάποιο διάστημα ήταν το ταχύτερο μπροστοκίνητο αυτοκίνητο στο Nürburgring, μιας και έχει καταφέρει να σημειώσει χρόνο 7:54.36 στη διάσημη Γερμανική πίστα, προτού το Type R του το πάρει.

Βασίζεται πάνω στο Renault Megane R.S. 275 Trophy αλλά χάρη στις τεχνικές μείωσης βάρους, ζυγίζει 100 ολόκληρα κιλά λιγότερο. Φορά τον 2,0-λιτρο turbo κινητήρα απόδοσης 275 ίππων με 360 Nm ροπής, διαθέτει το Cup Chassis, μπλοκέ διαφορικό, σύστημα εξάτμισης της Akrapovic, ρυθμιζόμενες αναρτήσεις της Ohlins και Michelin Pilot Sport Cup 2 ελαστικά, ειδικά προσαρμοσμένα για το αυτοκίνητο.

Δεν διαθέτει πίσω καθίσματα, ενώ μπροστά έχουν τοποθετηθεί δύο monocoque Recaro Pôle Position καθίσματα από πολυκαρβονικό υλικό, τα οποία προσφέρουν 42 κιλά εξοικονόμηση βάρους. Υπάρχουν ζώνες ασφαλείας τριών σημείων, με ένα δίχτυ συγκράτησης και ασφαλείας να προστατεύει τους επιβάτες από τη μετακίνηση των αποσκευών. Επίσης η νέα μικρότερη μπαταρία ιόντων-λιθίου αφαιρεί 16 κιλά από το αυτοκίνητο, με τους αλουμινένιους δίσκους 350×28 mm της Brembo (-3 κιλά) να φρενάρουν το αυτοκίνητο με ασφάλεια και τις κόκκινες ζώνες ασφαλείας έξι σημείων, βρίσκονται στο πακέτο Record Kit το οποίο βρίσκεται στον πρόσθετο εξοπλισμό.

Εξωτερικό το Megane R.S. 275 Trophy-R είναι βαμμένο σε λευκό και μαύρο χρώμα, έχοντας κόκκινες λεπτομέρειες και ειδικά διακοσμητικά. Οι ζάντες 19″ είναι και αυτές βαμμένες στο ίδιο κόκκινο χρώμα με την Renault να τοποθετεί παράλληλα τιμόνι και χειρόφρενο επενδυμένα με Alcantara και δερμάτινο επιλογέα ταχυτήτων.