Jenson Button on track.

Η νέα εποχή της McLaren-Honda δεν πηγαίνει όσο αρμονικά θα το ήθελαν οι δύο εταιρίες. Στο χθεσινό αγώνα οι δύο πιλότοι της Βρετανικής ομάδας εγκατέλειψαν με μηχανικά προβλήματα, με τον Fernando Alonso να ξεσπά λίγο νωρίτερα στην ενδοεπικοινωνία του με την ομάδα όταν του ζητήθηκε να κάνει οικονομία καυσίμου.

Δεν θέλω!!! Δεν θέλω!!! Έχω ήδη αρκετά προβλήματα. Οδηγώντας με αυτό… φαίνομαι σαν αρχάριος. Θα αγωνιστώ πρώτα και μετά θα επικεντρωθώ στα καύσιμα.


Ο θερμόαιμος Ισπανός έδωσε εξηγήσεις στους δημοσιογράφους μετά τον αγώνα, λέγοντας πως ήταν μια απλή διαφωνία για το πότε θα έπρεπε να κάνει οικονομία καυσίμου.

Δεν υπήρχε εκνευρισμός. Διαφορετικά μέρη του αγώνα απαιτούν και διαφορετική οδήγηση, οπότε όταν μάχεσαι (για θέσεις) τα καύσιμα δεν είναι στις προτεραιότητές σου. Αγωνίζεσαι και μετά μπλέκεις σε ένα γκρουπ αυτοκινήτων και έρχονται από πίσω ταχύτερα μονοθέσια… φαίνεσαι σαν άπειρος οδηγός και αυτό δεν είναι καλό.

Fernando Alonso.

Ο έτερος οδηγός της ομάδας, Jenson Button, χαρακτήρισε “οδυνηρό” το αγωνιστικό σαββατοκύριακο και κυρίως τον αγώνα, καθώς τα μονοθέσια τον προσπερνούσαν, μετά έμπαιναν στα pit και μετά τον ξαναπροσπερνούσαν.

Για να βελτιωθεί όσο το δυνατόν ταχύτερα η αξιοπιστία του Ιαπωνικού power unit, ο επί κεφαλής του αγωνιστικού τμήματος της McLaren, Eric Boullier, πρότεινε να διαθέσει η ομάδα του ανθρώπινο δυναμικό αλλά και άλλους πόρους στη Honda.

Υπάρχει τρόπος να βελτιωθούμε γρηγορότερα και θα πρέπει να τον ακολουθήσουμε. Είναι εύκολο να κατηγορήσουμε τον συνέταιρό μας (σ.σ. την Honda), αλλά πρέπει να τον στηρίξουμε. Πρέπει να τον βοηθήσουμε να επισπεύσει την ανάκαμψή του.

Για να είμαστε δίκαιοι, αποφάσισαν πριν 2 χρόνια να μπουν στη Formula 1 και δεν είναι εύκολο να έρθεις και να κερδίσεις. Πρέπει να φροντίσουμε να έχουν τα μέσα για να το κάνουν. Σε θέμα χρόνου, όταν θέλεις να φτάσεις κάποιον, πρέπει να αφιερώσεις περισσότερους πόρους και πιο έμπειρους ανθρώπους.

Διαθέτουμε την τεχνολογία πληροφοριών και τα κατάλληλα προγράμματα, όποια και αν είναι αυτά. Έχουμε την εμπειρία οπότε και μπορούμε να στηρίξουμε τη Honda ώστε να μπορέσει να χρησιμοποιήσει αλλιώς τους πόρους της.

Sporting Director Eric Boullier on the pit wall.

Ο Γάλλος εξέφρασε και τη δυσκολία των ανθρώπων της ομάδας για να διατηρήσουν την ψυχραιμία τους μπροστά στις κάμερες και να μην αρχίσουν να κατηγορούν δημόσια τους ανθρώπους της Honda.

Είναι δύσκολο να μην κατηγορείς (κάποιον) και δεν θέλουμε να είμαστε σαν τη Renault και τη Red Bull, μαλώνοντας στα MME. Δεν έχει κανένα νόημα. Υπάρχει λόγος που συνεργαστήκαμε με τη Honda και είμαστε ευχαριστημένοι με αυτή την αλλαγή, ακόμα και αν φαίνεται απογοητευτική. Ναι είναι οδυνηρό. Ναι μπορεί να είναι και ντροπιαστικό, αλλά αυτή είναι η Formula 1 με την τεράστια και πολύπλοκη τεχνολογία της.