[nextpage title=”Εισαγωγή”]

43WKY_zps57944d26

Την προηγούμενη φορά, σου έδωσα ένα πρώτο δείγμα της αγάπης που έχω για τα 80s. Ίσως να φταίει το γεγονός ότι γεννήθηκα τότε που σημαίνει ότι όταν μεγάλωνα, η “μυρωδιά” τους υπήρχε ακόμη στον αέρα και οι επιρροές τους ακόμα και στην καθημερινότητα μου ήταν σημαντικές. Δεν ξέρω. Πάντως αυτό που βλέπουμε 30+ χρόνια αργότερα ως κιτς, ήταν φυσιολογικό και δημοφιλές. Γι’ αυτό και κατάφερα να γεμίσω “για πλάκα” 2 άρθρα με 10 αυτοκίνητα το καθένα και πίστεψε με, για να το κάνω αυτό, αναγκάστηκα να αφήσω έξω τουλάχιστον άλλα τόσα. Δεν ανησυχώ όμως αφού όπως έκανες στο πρώτο άρθρο, έτσι και σε αυτό, θα συμπληρώσεις τα κενά – αν και ακόμα περιμένω πληροφορίες για το Kadett Extrem της Mattig! Συνεχίζω όμως:

[/nextpage]

[nextpage title=”VW Beetle”]

rsm0mpzukbuww3jpby5w

Αυτό το πραγματάκι, κερδίζει τη θέση του σε αυτή τη λίστα χάρη στην ιστορία του. Ένας 15-χρονος, συμμετείχε σε ένα project που ζητούσε την “βελτίωση” του σχεδίου του Beetle. Ναι, αυτό που βλέπεις είναι κατά βάθος Volkswagen Beetle. Απλά ο Andre Cintra –ο 15χρονος που λέγαμε– ήταν φανατικός οπαδός της Porsche 959. Οπότε σχεδίασε το kit και το σχεδίασε ως kit μετατροπής που σημαίνει ότι σαν ιδέα, ήταν πραγματοποιήσιμη. Κοίτα το! Είναι πολύ γλυκούλι! Σαν η 959 να είναι το σκυλί και το Cintra να είναι το κουταβάκι. Τα πίσω φώτα προέρχονται από μία Porsche 911 αλλά όλα τα υπόλοιπα είναι “δωρεές” από Βραζιλιάνικα αυτοκίνητα. Επίσης, το kit περιελάμβανε έναν 1800άρη turbo κινητήρα που βελτίωνε σημαντικά τις επιδόσεις του Σκαραβαίου. Δυστυχώς, μόνο 3 κατασκευάστηκαν. Γουστάρω απεριόριστα!

meq2wszmhbszt6bakidi

[/nextpage]

[nextpage title=”VW Golf”]

Sbarro Golf 2

Ξεκινήσαμε δυνατά και συνεχίζουμε ακόμα δυνατότερα. Ένα μοντέλο του Sbarro έχουμε δει ήδη. Τώρα όμως έχουμε κάτι πολύ διαφορετικό. Volkswagen Golf GTi Sbarro 3.3. Μέχρι το “GTi” ξέρεις τι παίζει. Τι είναι όμως αυτό το 3.3; Αναφέρεται στη χωρητικότητα του κινητήρα. Ενός κινητήρα που προέρχεται από Porsche 911 Turbo, είναι τοποθετημένος εκεί που υπό φυσιολογικές συνθήκες βρίσκονται τα καθίσματα και αποδίδει 330 άλογα! Φυσικά, όλα τα μηχανικά βρίσκονται πάνω σε ένα υποπλαίσιο και εξαιτίας αυτού, σύμφωνα με τον κατασκευαστή, ολόκληρο το powertrain μπορεί να αφαιρεθεί σε 15 λεπτά! Βοηθά βέβαια και το γεγονός ότι όπως βλέπεις, το αυτοκίνητο “ανοίγει” σαν κονσέρβα. Το Golf GTi Sbarro 3.3 ζυγίζει περίπου 200 κιλά λιγότερα από την Porsche Turbo οπότε μπορεί να καταλάβει κανείς το πόσο γρήγορο ήταν. Τα πρώτα 100 km/h από στάση έρχονταν σε 6 δευτερόλεπτα αλλά μετά ήταν που το Golf “καθόταν” και επιτάχυνε! Ωραίο concept!

Sbarro_Golf_turbo 1

[/nextpage]

[nextpage title=”Opel Manta”]

Opel Manta by Mattig 1

Ειλικρινά, δεν μπορώ να καταλάβω τι παίζει με την Mattig και γιατί δεν μπορώ να βρω πληροφορίες για τα μοντέλα της αλλά δεν μπορώ και ζητώ συγγνώμη. Όποιος γνωρίζει οτιδήποτε, μπορεί να μας ενημερώσει στα σχόλια. Πάντως αυτό που βλέπω, μου αρέσει. Πολύ πλατύ, με πάρα πολλές καμπύλες, λαστιχάρες πίσω και το πιο 80s χρωματικό συνδυασμό που έχω δει!

Opel Manta by Mattig 2

[/nextpage]

[nextpage title=”Porsche 911″]

Koenig-Specials-Porsche-911-05

Άλλη μία πρόταση από την Koenig και πιο συγκεκριμένα, από την “Specials” σειρά της. Το μοντέλο ονομάζεται Road Runner και όπως βλέπεις, βασίζεται στην Porsche 930 Turbo. Φυσικά, αυτό που κερδίζει την παράσταση, είναι το ακραίο bodykit. Νέα πάνελ, νέο εμπρός μέρος με φώτα από την 928, εντελώς νέο πίσω μέρος με φώτα από Audi 200 και μία τεράστια αεροτομή, αεραγωγοί κλπ. Η χωρητικότητα του κινητήρα αυξήθηκε στα 3.4 λίτρα και η Koenig τοποθέτησε ένα μεγαλύτερο turbo. Κατά συνέπεια, το Road Runner απέδιδε 480 ή 550 άλογα ανάλογα με την έκδοση. Το αγαπάς ή το μισείς.

porsche-911-turbo-koenig 1

[/nextpage]

[nextpage title=”Corvette”]

Callaway Sledgehammer 2

Όταν ένα αυτοκίνητο ονομάζεται Sledgehammer, ξέρεις ότι έχει θράσος. Και πώς να μην έχει όταν για περισσότερο από μία δεκαετία, κρατούσε το ρεκόρ ταχύτερου αυτοκινήτου στον κόσμο με τα 410 km/h που κατάφερε να πιάσει; Ο blueprinted και χειροποίητος κινητήρας της Sledgehammer, απέδιδε χάρη στα δύο Turbonetics T04b turbos πάνω από 900 άλογα και περίπου 1.050 Nm ροπής. Επίσης, φορούσε το Callaway Aerobody bodykit που έπαιξε σημαντικό ρόλο στην επίτευξη του ρεκόρ. Απλά έχω την εντύπωση ότι μία C4 Corvette με τόσα άλογα εκείνη την εποχή, δεν πρέπει να ήταν και το πλέον εύκολο όχημα στην οδήγηση. Ποιος νοιάζεται όμως; SLEDGEHAMMER!

Callaway Sledgehammer 1

[/nextpage]

[nextpage title=”Mercedes 500SEC”]

Mercedes-Benz 500SEC by Gemballa 1

Ο θρύλος λέει ότι τη δεκαετία του ’80, δεν υπήρχε τίποτα πιο πλατύ από την συγκεκριμένη Mercedes 500SEC της Gemballa. Δεν ξέρω αν είναι αλήθεια όπως δεν ξέρω πώς θα έδειχνε αυτό το αυτοκίνητο σε all-black. Γιατί κακά τα ψέματα, αυτός ο συνδυασμός λευκού-κόκκινου, δεν κολακεύει ιδιαίτερα την μεγάλη Merc και όσον αφορά στο εσωτερικό… δεν θα σχολιάσω. Ολόμαυρο όμως, ίσως να είναι αρκετά “gangsta” για να δικαιολογεί την ύπαρξη του. Δεν περίμενα πάντως κάτι λιγότερο από την Gemballa.

gemballa_mercedes-benz_500_sec_widebody_3

 

[/nextpage]

[nextpage title=”Countach”]

Lamborghini Countach by Zastrow 1

Συγγνώμη αλλά όποτε βλέπω αυτό το αυτοκίνητο, γελάω. Θα περίμενε κανείς να βάλω την Countach της Koenig αλλά πώς θα μπορούσα να το κάνω αυτό όταν υπάρχει η Countach της Zastrow; Νομίζω ότι μόνο 1 κατασκευάστηκε και ευχαριστώ τον Θεό γι’ αυτό! Ειλικρινά, δεν ξέρω πώς γίνεται να πάρεις ένα από τα πλέον χαρακτηριστικά σχήματα της δεκαετίας, ένα όχημα-αφίσα στο δωμάτιο των περισσότερων παιδιών –και όχι μόνο- εκείνη την εποχή και να καταλήξεις με αυτό! Kill it with fire!

Lamborghini Countach by Zastrow 2

[/nextpage]

[nextpage title=”Mitsubishi”]

mitsubishi_debonair_amg 1
AMG = Mercedes. Ναι. Τώρα. Αλλά τη δεκαετία του ’80 έκανε αυτό που βλέπεις. Πρόκειται για ένα Mitsubishi Debonair V 3000 Royal AMG και είτε το πιστεύεις, είτε όχι, παρουσιάστηκε έναν χρόνο μετά την AMG Hammer. Δεν ξέρω πώς και γιατί προέκυψε η συνεργασία της AMG με την Mitsubishi αλλά μην έχεις προσδοκίες γι’ αυτό το αυτοκίνητο. Bodykit, ζάντες, τιμόνι και σήματα. Μέχρι εκεί φτάνει η μετατροπή. Αλλά αν κάποιος έχει ένα στην κατοχή του, μπορεί με περηφάνια (;) να λέει ότι έχει AMG! Χαχαχαχα

debonair-amg-2

[/nextpage]

[nextpage title=”Rolls-Royce”]

80s_Tuning_07pop

Εδώ αρχίζουμε να απομακρυνόμαστε από τον κόσμο της βελτίωσης και μπαίνουμε στον χώρο του coachbuilding. Όπως και να έχει, είναι τέρμα 80s και το λατρεύω. Γιατί σε ποια άλλη δεκαετία θα μπορούσες να κάνεις μία κίτρινη, 4-θυρη, convertible Rolls-Royce Silver Spirit με 24 καρατίων γρίλια Bentley; Πες μου. Σε ποια άλλη;

Salvatore-Diomante-SD-Bentley-converible-05

[/nextpage]

[nextpage title=”VW Golf Cabrio”]

Dateiname : DSC_6709.NEF Dateigröße : 4.0 MB (4194627 Byte) Aufnahmedatum : 2001/11/07 14:34:34 Bildgröße : 3008 x 1960 Pixel Auflösung : 300 x 300 dpi Farbtiefe : 12 Bit/Kanal Schützen : Aus Ausblenden : Aus Kamera-ID : N/A Kamera : NIKON D1X Qualitätsmodus : HI (5.4M Raw, komprimiert) Messmethode : Mittenbetont Belichtungsbetriebsart : Blendenpriorität Speedlight : Nein Brennweite : 31 mm Verschlusszeit : 1/60 Sekunde Blende : F10.0 Belichtungskorrektur : +0.3 EV Fester Weißabgleich : Bewölkt Objektiv : 28 - 200 mm F 3.5 - 5.6 Blitz-Synchronisierungsmodus : N/A Belichtungsdifferenz : 0.0 EV Flexibles Programm : Nein Empfindlichkeit : ISO640 Schärfung : Normal Farbmodus : Farbe Farbeinstellungen : Mode II(Adobe RGB) Farbsättigung : 4 Farbsättigung : N/A Tonwertkorrektur : Verminderter Kontrast Breite (GPS) : N/A Länge (GPS) : N/A Höhe (GPS) : N/A

Κλείνουμε την σειρά με ένα κλασικό. Το αυτοκίνητο, είναι το Volkswagen Golf Cabrio και ο βελτιωτής, είναι η Rieger. Για να είμαι ειλικρινής, ήθελα να βάλω το Corrado της Rieger αλλά έχω την εντύπωση ότι εκείνο είναι 90s. Όπως και να έχει, το Golf στέκεται επάξια και με το φαρδύ bodykit με τους αμέτρητους αεραγωγούς και τα αναίτια τεράστια πίσω ελαστικά, κερδίζει τη θέση του και εκπροσωπεί τον συγκεκριμένο βελτιωτή.

vw-golf-mk1-cabrio-red-rieger-2

[/nextpage]