Vettel-Test


Νικητής της δεύτερης περιόδου των ελεύθερων δοκίμων του GP της Αυστρίας, στο Red Bull Ring ήταν ο οδηγός της Ferrari, Sebastian Vettel. Δεύτερος στην κατάταξη ήταν o Nico Rosberg, ενώ στην τρίτη θέση βρέθηκε ο Kimi Raikkonen. Ο καιρός ήταν και πάλι βαρύς, με τα σύννεφα να είναι αρκετά πάνω από την πίστα και τη θερμοκρασία στον αέρα στους 16 βαθμούς Κελσίου. Εναντιθέση όμως με το πρωινό σκέλος, η θερμοκρασία του οδοστρώματος ήταν χαμηλότερη κατά δύο βαθμούς, δηλαδή στους 23 βαθμούς Κελσίου.

10467067_10153292160066413_5816435551547877260_o

Με τις πιθανότητες βροχές να είναι μεγάλες, η έναρξη της περιόδου, βρήκε όλους τους οδηγούς αμέσως στην πίστα, εκτός αυτών της Williams. Μετά το πέρας του πρώτου δεκαλέπτου, ο Kimi Raikkonen είχε γράψει το 1:10.298, το οποίο ήταν ταχύτερο από τον χρόνο που έδωσε την πρωτιά στον Nico Rosberg στο FP1.

Πέντε λεπτά έμεινε στην πρωτιά η Ferrari του Kimi Raikkonen, μιας και ο Lewis Hamilton έγραφε το 1.10.137 και ανέβαινε στην πρώτη θέση. Κανονικά από την άλλη συμμετείχε στην περίοδο ο Sebastian Vettel, o οποίος δεν ήταν μακριά από την πρώτη θέση, καθώς είχε γράψει 0,574 του δευτ. πιο αργό χρόνο από τον Lewis Hamilton, κάτι που τον κατέτασσε στην 4η θέση της κατάταξης.

11423750_1013370548681115_8382727705989904910_o

Ο Max Verstappen ίσως μας πρόσφερε το καλύτερο team radio της χρονιάς, μιας και παραπονέθηκε για πονοκέφαλο στην ομάδα του…

Έχοντας μπει στο τελευταίο 60λεπτο, όλοι οι οδηγοί έτρεχαν με τη μαλακή γόμα με την πιθανότητα της βροχής προς στιγμήν να απομακρύνεται. Φαίνεται ότι η μάχη μεταξύ Raikkonen- Vettel θα είναι μεγάλη, μιας και ο Γερμανός στην τρίτη του έξοδο στην πίστα, έγραψε ακριβώς τον ίδιο χρόνο με τον Φιλανδό, 1:10.298.

11402833_1082354898460800_7329906420273138669_o

Οι οδηγοί άρχισαν σιγά σιγά να τοποθετούν την πολύ μαλακή γόμα της Pirelli, η οποία έδειξε να δουλεύει περισσότερο στον δεύτερο γρήγορο γύρο της. Στην πρώτη θέση ανέβηκε αμέσως ο Kimi Raikkonen με το 1:09.860 στον πρώτο γρήγορο γύρο του. Από την άλλη φαίνεται ότι οι αναβαθμίσεις της McLaren λειτουργούσαν στο μονοθέσιο του Fernando Alonso μιας και ο Ισπανός ήταν 0,400 του δευτ. πιο γρήγορος από τον χρόνο του Jenson Button (με τη μαλακή γόμα πάντα και οι δύο).

11337081_10153285769352936_7814099777492369997_o

Τα προβλήματα στο setup των φρένων φαίνεται ότι είναι αρκετά για τις δύο Mercedes, πάραυτα, ο Nico Rosberg φορώντας την πολύ μαλακή γόμα έγραψε τον πρώτο χρόνο, όντας 0,250 του δευτ. ταχύτερος του Raikkonen. Πολύ κοντά στους δύο πρώτους ήταν και ο Pastor Maldonado, ο οποίος είχε γράψει το 1:09.914 και είχε ανέβει στην τρίτη θέση. Έχοντας ανέβει κατά 4 βαθμούς η θερμοκρασία στο οδόστρωμα φαίνεται ότι η Ferrari του Sebastian Vettel ευνοήθηκε και έγραψε το 1:09.600 και ανέβηκε στην πρώτη θέση. Στην πέμπτη θέση ήταν ο Lewis Hamilton, ο οποίος είχε θέματα με το setup των φρένων, αλλά και κάποια οδηγικά λάθη που δεν του επέτρεπαν να κάνει απροβλημάτιστο γύρο.

11538109_10153292243856413_2582545149808069807_o 11336985_10153292160076413_4954828204014672451_o

Προβλημάτων συνέχεια για τον Jenson Button, ο οποίος σε team radio ανέφερε ότι έχει και πάλι απώλεια δύναμης από την μονάδα ισχύος της Honda. Πολλά προβλήματα πάλι και για τα δύο μονοθέσια της Βρετανο-Ιαπωνικής ομάδας. Οι ομάδες ξεκίνησαν περίπου 30 λεπτά πριν το τέλος να κάνουν προσπάθειες με πολλά καύσιμα. Οι χρόνοι τις Ferrari με την μαλακή γόμα ήταν πάρα πολύ κοντά με αυτούς της Mercedes, η οποία φορούσε την πολύ μαλακή γόμα. Φαίνεται ότι η διαφορά της μαλακής με την πολύ μαλακή γόμα κατά την διάρκεια μεγάλων stint είναι πολύ μικρή, όπως και η διαφορά Mercedes-Ferrari. Βέβαια το ότι σήμερα έχει καλύτερο ρυθμό με μικρή διαφορά η Ferrari, δείχνει ότι όντως η Ιταλική ομάδα έχει κάνει μικρά αλλά σταθερά βήματα προόδου. Λέγοντας όμως για την Mercedes και την Ferrari, αυτή που ήταν ταχύτερη όλων ήταν η Williams που δείχνει να βολεύεται στα μεγάλα stint, αλλά όχι σε ένα γρήγορο χρονομετρημένο γύρο στην Αυστριακή πίστα.

10299122_835717849817371_6594666258720531510_n

Νέο πρόβλημα για τον Sebastian Vettel, o οποίος ειδοποιήθηκε από την ομάδα να σταματήσει την προσομοίωση αγώνα και να κόψει ταχύτητα διότι είχε βλάβη στο κιβώτιο. Το πρόβλημα όπως μετέπειτα έγινε γνωστό, ήταν η απώλεια λαδιών από το κιβώτιο του Γερμανού. Πρόβλημα το οποίο δεν απαιτεί αλλαγή κιβωτίου.

H καρό σημαία έπεσε με την κατάταξη να παραμένει με την ίδια σειρά Vettel, Rosberg, Raikkonen, Maldonado, Hamilton, Hulkenberg, Grosjean, Verstappen, Nasr και Perez. Αύριο στις 12:00 ώρα Ελλάδος διεξάγεται το FP3 και στις 15:00 οι κατατακτήριες δοκιμές.