WW2Q3872

Δυο συνεχόμενα βάθρα, σε Καναδά και Αυστρία, μετράει η ομάδα της Williams, που είναι η μόνη μαζί με τις Mercedes και Ferrari που έχει ανέβει στο βάθρο των νικητών σε αυτούς τους 8 αγώνες. Οι πιλότοι της ομάδας του Grove δεν έχουν στα μονοθέσιά τους την περσινή ταχύτητα -που έφερε την Williams στη δεύτερη θέση της δυναμικής στο τέλος του πρωταθλήματος- όμως, εκμεταλλεύονται διαρκώς τα λάθη της Ferrari και κλείνουν την ψαλίδα.


Τρίτη και πέμπτη θέση είναι ένα καλό αποτέλεσμα για την ομάδα. Θέλαμε να βρεθούμε στο βάθρο σήμερα (σ.σ. χθες) και έτσι αξιοποιήσαμε στο έπακρο τις ευκαιρίες που μας δόθηκαν. Κρατήσαμε πιο γρήγορα αυτοκίνητα πίσω μας ήδη τρεις φορές φέτος, κάτι που δείχνει την ικανότητα των οδηγών μας.

Αυτά ήταν τα λόγια του Rob Smedley, που είδε την ομάδα του να μαζεύει ξανά περισσότερους βαθμούς από τη Ferrari και να την πλησιάζει στους 70. Όπως είναι φυσικό, ο Felipe Massa ήταν ενθουσιασμένος από την κατάκτηση της τρίτης θέσης, κατάληξη που είχε προβλέψει ο υιός του, που είδε από κοντά τις προσπάθειες του πατέρα του.

WR6T7003

Νομίζω ότι ήταν ένα σπουδαίο αποτέλεσμα. Ήταν καλό για την ομάδα, αφού πήραμε σημαντικούς βαθμούς από τη Ferrari. Δεν τα παρατάμε και θα παλέψουμε μέχρι το τέλος, παρότι έχουν ταχύτερο αυτοκίνητο σε σύγκριση με εμάς, αλλά εργαζόμαστε πολύ σκληρά για να βελτιωθούμε και να βρεθούμε μπροστά.

Καταφέραμε να αρπάξουμε την ευκαιρία, που ήρθε από ένα λάθος των αντιπάλων. Μετά από αυτό απλά έπρεπε να κρατήσω το ρυθμό, που ήταν καλός, αλλά ίσως λίγο πιο αργός σε σύγκριση με τον Vettel. Κατάφερα να τον κρατήσω πίσω μου, που ήταν το πιο σημαντικό, και είμαι πολύ χαρούμενος με το σημερινό αποτέλεσμα. Ο γιος μου, μου είπε ότι θα τερματίσω τρίτος και είχε δίκιο!

Όμως, δεν ήταν μόνο η Ferrari που αντιμετώπισε προβλήματα στο Red Bull Ring, αφού και ο Bottas είχε θέμα με τα φρένα του λίγο πριν το μέσο του αγώνα, τερματίζοντας 36 ολόκληρα δευτερόλεπτα πίσω από τον Massa.

WW2Q3660

Προφανώς, όταν έχασα μια θέση στην εκκίνηση, αυτό έκανε πιο δύσκολα τα πράγματα, αλλά τουλάχιστον υπήρχε κάποια δράση. Τότε είχα ένα πρόβλημα με τα φρένα λίγο πριν από τα μισά του αγώνα, που πραγματικά με περιόρισε στο τέλος. Υπήρχε πολλή σκόνη φρένων, μαζί με υπερθέρμανση και μεγάλη φθορά.

Απλά έπρεπε να προφυλάξουμε το αυτοκίνητο και να το φέρουμε στον τερματισμό, αλλά πήραμε καλούς βαθμούς σαν ομάδα. Κάναμε καλή δουλειά συνολικά και μαζέψαμε περισσότερους βαθμούς από την Ferrari. Σίγουρα, με αυτό το πρόβλημα που είχαμε έχασα την ευκαιρία να βρεθώ υψηλότερα. Έτσι είναι η ζωή. Στον επόμενο αγώνα θα προσπαθήσουμε να κάνουμε κάτι καλύτερο και ανυπομονώ για το Silverstone.