11800501_851792168238760_4164609565863133221_n

Την τρίτη νίκη στην καριέρα του στο DTM πανηγύρισε ο Eduardo Mortara στον πρώτο αγώνα του πέμπτου γύρου στην αυστριακή πίστα, με τον Pascal Wehrlein και τον Paul di Resta να τον συνοδεύουν στο βάθρο των νικητών, αμφότεροι με C 63 DTM.

Κατά τα μεσημεριανά χρονομετρημένα δοκιμαστικά, ο νικητής Eduardo Mortara σημείωσε την πρώτη pole position για φέτος, με τον πρωτοπόρο της βαθμολογίας μέχρι εκείνη τη στιγμή, Jamie Green, να ξεκινάει δίπλα στον Ιταλό οδηγό της Audi.

Ιδανικές συνθήκες για αγώνα, με τα πέντε κόκκινα φώτα να σβήνουν και ο δεύτερος Green, “έκλεψε” στην πρώτη στροφή την πρωτοπορία από τον Mortara, ενώ ο Vietoris (C 63 DTM) πέρασε μπροστά από τον Augusto Farfus (M4 DTM) στην πέμπτη θέση. Και ενώ όλοι περίμεναν μάχη μεταξύ Green και Mortara, το κιβώτιο ταχυτήτων “πρόδωσε” τον Βρετανό οδηγό της Audi, αφού, όπως είπε στην ενδοεπικοινωνία. δεν μπορούσε να αλλάξει ταχύτητα, και μοιραία έπεσε στην τελευταία θέση και εγκατέλειψε στον τέταρτο γύρο. Είναι ο τρίτος συνεχόμενος αγώνας που δε βαθμολογήθηκε ο Βρετανός.

Ο di Resta πέρασε τον Wehrlein για τη δεύτερη θέση και ο Ekström τον Wickens για την έβδομη, με τον Καναδό να κινείται όμως αρκετά αργά και να χάνει θέσεις συνεχώς. Στον πέμπτο γύρο, ο Farfus πίεζε τον Vietoris για την τέταρτη θέση, ενώ, επιτυχώς πέρασε ο Σουηδός οδηγός  της Audi τον Paffett για την έκτη θέση. Για την ένατη θέση, αγωνίζονταν τρεις οδηγοί (Spengler, Rockenfeller, Tambay) με τους δύο πρώτους να έχουν επαφή και τελικώς, κερδισμένος βγαίνει ο Γάλλος οδηγός. Ο Wehrlein, που εν των μεταξύ έχει ξανακερδίσει τη δεύτερη θεση, δεν μπορέι να πλησιάσει τον Mortara και είναι εκτός του χρονικού περιθωρίου του DRS (1,7”) και οι Juncadella ( C 63 DTM), Spengler, Da Costa και Müller (RS 5 DTM)  έχουν σχηματίσει στον όγδοο γύρο “τρενάκι” από τη θέση “11” και κάτω.

#51 Nico Müller, Audi RS5 DTM, #7 Bruno Spengler, BMW M4 DTM, #36 Maxime Martin, BMW M4 DTM

Wittmann και Paffett είχαν τη δική τους μάχη για την έβδομη θέση, με τον πρωταθλητή να κάνει λάθος στα φρένα στη δεύτερη στροφή, γεγονός που εκμεταλλεύτηκε ο οδηγός της Mercedes. O Mortara είχε 2.5” διαφορά απ΄τον Wehrlein στον 11ο γύρο, στον οποίο εγκατέλειψε ο Tomczyk. Paffett, Wittmann, Tambay και Rockenfeller βρίσκονται εντός δευτερολέπτου (7η-10η θέση) και δύο γύρους μετά, ο Wittmann είχε σκληρή μάχη με τον Tambay, αλλά τον Γάλλο οδηγό τον πέρασε ο Rockenfeller που ακολουθούσε.

Στα μισά του αγώνα, ο έκτος Ekström βρισκόταν 13” από την κορυφή, ο δεύτερος Wehrlein δεν απειλεί και δεν απειλείται και στον 15ο γύρο, με θαυμάσια εναλλαγή της αγωνιστικής γραμμής, κατάφερε ο Rockenfeller να περάσει τον Wittmann. O Farfus δε φαινόταν ότι μπορεί να προσπεράσει τον τέταρτο Vietoris και 10′ πριν το τέλος, η πρώτη τριάδα (Mortara, Wehrlein, di Resta) έχει ήδη ξεχωρίσει. Από την ενδοεπικοινωνία, προειδοποίησαν τον Βραζιλιάνο οδηγό της BMW ότι πλέον πρέπει να έχει το νου του στον Ekström που πλησιάζει (ο,6″).

#8 Christian Vietoris, Mercedes-AMG C 63 DTM, #18 Augusto Farfus, BMW M4 DTM
#8 Christian Vietoris, Mercedes-AMG C 63 DTM, #18 Augusto Farfus, BMW M4 DTM

Το ενδιαφέρον έχει επικεντρωθεί στην προσπάθεια του Σουηδού να φτάσει και να προσπεράσει τον Farfus, που, ενώ η διαφορά αυξήθηκε στα 1, 4”, ο οδηγός της Audi “ψαλίδισε” τη διαφορά στα 1,1”, κερδίζοντας σε τρεις γύρους 0,3”. Τελικώς, το προσπέρασμα έγινε, όχι αναίμακτα όμως, καθώς ο Ekström ακούμπησε με τον Farfus, οδηγώντας τον Βραζιλιάνο να ανοίξει την αγωνιστική γραμμή του.

Τίποτα δε θα αλλάξει και  ο Μortara έφτασε άνετα στη νίκη, με τους δύο οδηγούς της Mercedes να συμπληρώνουν το βάθρο των νικητών. Ο Wehrlein έγινε σήμερα, με τη δεύτερη θέση που κατέκτησε, ο νεαρότερος επικεφαλής στη βαθμολογία των οδηγών στο DTM.

Επόμενος αγώνας αύριο στις 16.15 ώρα Ελλάδος.