megane renderings 3


Περιμένουμε το νέο Renault Megane να παρουσιαστεί επίσημα στην έκθεση της Φρανκφούρτης τον ερχόμενο Σεπτέμβριο με τις πωλήσεις του να ξεκινούν είτε στα τέλη του 2015, είτε στις αρχές του 2016. Όπως έχουμε γράψει, θα βασίζεται στη σαφώς πιο σύγχρονη, CMF-CD πλατφόρμα, που χρησιμοποιεί ήδη το Nissan Pulsar ενώ οι τελευταίες πληροφορίες, κάνουν λόγο για έναν σαφώς πιο “ώριμο” και “upmarket” σχεδιασμό.

Αυτό σημαίνει ότι θα υπάρχει μία διαφοροποίηση εντός της γκάμας της Γαλλικής εταιρίας. Μοντέλα όπως το Twingo, το Clio και το Captur, θα διατηρήσουν ένα πιο “παιχνιδιάρικο” design, ενώ μοντέλα άνω των 4.4 μέτρων θα “σοβαρέψουν” σε μία προσπάθεια της Renault να ανταγωνιστεί τους πιο premium κατασκευαστές. Η ίδια τακτική θα εφαρμοστεί και στο εσωτερικό, όπου ανάλογα με την έκδοση, το Megane θα εφοδιάζεται με οθόνη αφής 7 έως 9 ιντσών που θα αντικαταστήσει την πληθώρα των κουμπιών στην κεντρική κονσόλα.

megane renderings (2)

Σε σχετικές με την εταιρία ειδήσεις, ο Managing Director της RenaultSport, Patrice Ratti, έκανε σαφή την κατεύθυνση στην οποία θα ήθελε να κινηθεί για τα μελλοντικά μοντέλα:

Θα ήθελα [ηλεκτρική και υβριδική τεχνολογία]. Το πρόβλημα με τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα σήμερα είναι ότι χρειάζονται πολλές μπαταρίες αλλά δουλεύουμε στην υβριδική τεχνολογία για τα sports cars. Η υβριδοποίηση θα μπορούσε να βοηθήσει με την μείωση των εκπομπών CO2. Αλλά είναι φανταστική με τους ηλεκτρικούς κινητήρες στην επιτάχυνση. Δουλεύουμε πάνω της αλλά δεν μπορούμε να ξεφύγουμε στο κόστος με την τεχνολογία.

megane renderings (1)

Δήλωσε στο περιθώριο του αγώνα Formula E στο Λονδίνο. Ο Ratti, έδωσε και ένα χρονοδιάγραμμα. Είπε ότι σε μερικά χρόνια θα έχουμε τριπλάσια ή τετραπλάσια αυτονομία απ’ ότι σήμερα –αναφερόμενος στα ηλεκτρικά- ενώ σε 5 με 10 χρόνια, τόσο τα ηλεκτρικά, όσο και τα υβριδικά συστήματα θα είναι αρκετά ώριμα ώστε να υιοθετηθούν σε sports cars.