A151146_full

Σε πρόσφατη συνέντευξη του, ο επικεφαλής του LMP1 προγράμματος της Audi, Chris Reinke είχε πολύ ενδιαφέροντα πράγματα να πει τόσο για τους κανονισμούς που διέπουν το άθλημα, όσο και για το τι επιφυλάσσει το άμεσο μέλλον για την Γερμανική εταιρία. Το πρώτο που προκάλεσε εντύπωση, ήταν η στάση του Reinke όσον αφορά στους κανονισμούς.

Αυτή τη στιγμή, έχουμε κανονισμούς που δουλεύουν καλά. Υπάρχει ανταγωνισμός και ένα πρωτάθλημα που “μεγαλώνει”. Από την άλλη, είμαστε λογικοί όσον αφορά στα κόστη. Πρέπει να συζητήσουμε αν μπορούμε να επεκτείνουμε την περίοδο ισχύος των παρόντων κανονισμών.

Είπε ο Reinke. Αυτό όμως, όσο σημαντικό και αν είναι σαν δήλωση, ήταν ένα κομμάτι της συνέντευξης. Ο Reinke μίλησε και για την κατεύθυνση προς την οποία θα κινηθεί η Audi για το 2016. Είπε ότι οι βασικοί παράμετροι για το αγωνιστικό του 2016 έχουν αποφασιστεί αλλά υπάρχουν μερικά ανοιχτά μέτωπα. Για παράδειγμα, το αγωνιστικό πρέπει να έχει μεγαλύτερη ιπποδύναμη. Υποθέτουμε ότι η Audi θα διατηρήσει τον πετρελαιοκινητήρα αλλά δεν είναι λίγοι αυτοί που υποστηρίζουν ότι όσον αφορά στο υβριδικό σύστημα, η εταιρία πρέπει να κινηθεί προς την κλάση των 6 ή των 8 MJ. Επίσης, κυκλοφορεί η φήμη ότι το σύστημα αποθήκευσης ενέργειας με βολάν, θα αντικατασταθεί από ένα πιο “συμβατικό” που θα βασίζεται σε μπαταρίες. Η ουσία είναι ότι ο Reinke δεν αποκάλυψε τίποτα και δεν πρόκειται να αποκαλύψει πριν το τέλος του έτους. Οπότε αναγκαστικά θα περιμένουμε.