Ξεκινά σήμερα στις 18:00 ώρα Ελλάδα το Grand Prix στο Austin του Texas, από το FP1 φυσικά, με τις καιρικές συνθήκες να είναι κάκιστες στην περιοχή. Καλό θα ήταν, λοιπόν, ρίξουμε μια ματιά στα στοιχεία του power unit που έχουν χρησιμοποιήσει μέχρι στιγμή οι οδηγοί, μπαίνοντας στον 4ο αγώνα πριν από την ολοκλήρωση της φετινής χρονιάς, αλλά και να πούμε λίγα πράγματα γύρω από τους κινητήρες.
Κατ’ αρχάς να αναφέρουμε ότι ο οδηγός που έχει χρησιμοποιήσει τους περισσότερους κινητήρες είναι ο Fernando Alonso. Ο οδηγός της McLaren θα χρησιμοποιήσει ξανά τον 10ο κινητήρα που δοκίμασε στο FP1 του Ρωσικού Grand Prix, κάτι που δε θα συμβεί με τον Jenson Button, αφού ο Πρωταθλητής του 2009 θα πρέπει να μείνει με τον Spec 3 κινητήρα.
Οι Sebastian Vettel και Kimi Raikkonen θα πάρουν νέο κινητήρα, ο οποίος πιθανότατα δεν έχει βελτιωθεί με χρήση «μαρκών», έτσι θα δεχτούν ποινή 10 θέσεων στο grid της Κυριακής. Αυτό, σύμφωνα με τον Vettel, είναι αρνητικό μόνο για έναν αγώνα, καθώς οι δύο οδηγοί θα έχουν έναν φρέσκο κινητήρα στους τελευταίους αγώνες και θα μπορούν να διεκδικήσουν καλύτερα αποτελέσματα.
Επιπλέον, η Renault χρησιμοποίησε για πρώτη φορά «μάρκες» για να αναβαθμίσει τον Energy F1-2015. Παρά τη χρήση 11 «μαρκών», η Toro Rosso επέλεξε να μη χρησιμοποιήσει τον νέο κινητήρα, αφού υποστηρίζει πως δεν αξίζει να χάσουν 10 θέσεις στην εκκίνηση. Η θέση της Red Bull ακόμα δεν είναι ξεκάθαρη, πάντως ο Daniel Ricciardo είπε πως δεν είναι καθόλου πιθανό να βάλει το νέο power unit στην πλάτη της RB11 του.
Ακολουθεί ο πίνακας με τα στοιχεία του power unit που έχουν χρησιμοποιηθεί πριν από το Αμερικανικό Grand Prix.
Οδηγός | Ομάδα | ICE | TC | MGU-H | ES | CE | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Lewis Hamilton | Mercedes | 4 | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 |
Nico Rosberg | Mercedes | 4 | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 |
Daniel Ricciardo | Red Bull | 7 | 6 | 6 | 6 | 4 | 4 |
Daniil Kvyat | Red Bull | 8 | 7 | 5 | 5 | 4 | 4 |
Felipe Massa | Williams | 4 | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 |
Valtteri Bottas | Williams | 4 | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 |
Sebastian Vettel | Ferrari | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 | 4 |
Kimi Raikonen | Ferrari | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 | 4 |
Fernando Alonso | McLaren | 10 | 10 | 10 | 7 | 5 | 7 |
Jenson Button | McLaren | 9 | 9 | 9 | 8 | 4 | 5 |
Nico Hulkenberg | Force India | 4 | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 |
Sergio Perez | Force India | 4 | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 |
Max Verstappen | Toro Rosso | 8 | 5 | 4 | 5 | 3 | 4 |
Carlos Sainz | Toro Rosso | 7 | 5 | 6 | 5 | 3 | 3 |
Romain Grosjean | Lotus | 4 | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 |
Pastor Maldonado | Lotus | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 | 3 |
Will Stevens | Marussia | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 | 4 |
Alexander Rossi | Marussia | 5 | 5 | 5 | 3 | 3 | 4 |
Marcus Ericsson | Sauber | 4 | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 |
Felipe Nasr | Sauber | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
ICE: Κινητήρας εσωτερικής καύσης
TC: Υπερσυμπιεστής
MGU-K: Γεννήτρια κινητικής ενέργειας
MGU-H: Γεννήτρια θερμικής ενέργειας
ES: Μπαταρίες
CE: Ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου