12232864_1640489019533234_1001649973584292098_o

Αδιαμφισβήτητα το πιο επιτυχημένο μοντέλο της Alfa Romeo την τελευταία 20ετία είναι η 156. O τότε αρχισχεδιαστής της ιταλικής εταιρίας, Walter de Silva, είχε δημιουργήσει ένα πραγματικά πανέμορφο αυτοκίνητο, αλλά και μηχανικά ήταν άκρως ολοκληρωμένη.

Ο σημερινός επί κεφαλής του σχεδιαστικού κέντρου της Μιλανέζιης φίρμας, Alessandro Maccolini, σε ομιλία του σε σχεδιαστές αυτοκινήτων στην Mantova της Ιταλίας τον περασμένο Οκτώβριο, αλλά δημοσιεύεται σήμερα, έδωσε κάποιες ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες σχετικά με την Giulia. Και αν πολλοί (κακοπροαίρετα;) έχουν συγκρίνει τις γραμμές του αυτοκινήτου, με το οποίο η Alfa Romeo ελπίζει και εύχεται να της αλλάξει σελίδα βοηθώντας την να πιάσει τις 400.000 πωλήσεις το 2018, με την Σειρά 3 της BMW όπου και αποτελεί βασικό ανταγωνιστή της, ο Maccolini έχει αντίθετη άποψη, δηλώνοντας χαρακτηριστικά:

[Η Giulia] Έχει εμπνευστεί από το παρελθόν μας, και συγκεκριμένα από την 156.

alfa-romeo-156-05 (1)

Μέχρι στιγμής έχει παρουσιαστεί μόνο η κορυφαία Quadrifoglio Verde έκοδση, με τις απλές να ακολουθήσουν μέσα στο 2016. Στις αρχές της εβδομάδας κυκλοφόρησε η είδηση ότι η Giulia QV δεν θα λανσαριστεί πριν τα μέσα του 2016, δηλαδή 6 μήνες περίπου αργότερα από το προγραμματισμένο και οι απλές εκδόσεις, που μέχρι τώρα γνωρίζαμε ότι θα παρουσιαστούν στην έκθεση της Γενεύης και θα λανσαριστούν λίγο αργότερα, δεν θα φτάσουν στις εκθέσεις της εταιρίας πριν το τέταρτο τρίμηνο του 2016.

Παρόλα αυτά υπάρχουν πληροφορίες ότι οι παραδόσεις των ευρωπαϊκών Giulia Quadrifoglio Launch Edition, η οποία κοστίζει €95.000, αναμένεται να ξεκινήσουν μέσα στο μήνα, ενώ παράλληλα θα φτάσουν και τα πρώτα εκθεσιακά αυτοκίνητα σε επιλεγμένες αντιπροσωπείες με πρώτη να είναι αυτή στο Arese Motor Village.