F1 Cars

Βρισκόμαστε μόλις έναν χρόνο μακριά από τις νέες μεγάλες αλλαγές στη Formula 1. Παρόλο που είναι προγραμματισμένες για το 2017, ακόμα δε γνωρίζουμε όλες τις λεπτομέρειες, αφού αυτές δεν έχουν οριστικοποιηθεί. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι οι ανεφοδιασμοί, οι οποίοι απορρίφθηκαν από τις ομάδες, αλλά ο Jean Todt, Πρόεδρος της FIA, δήλωσε πρόσφατα πως το θέμα θα συζητηθεί ξανά.

Το περιθώριο για την εδραίωση των κανονισμών διαρκεί μέχρι τη 1 Μαρτίου, αλλά ο χρόνος του 1,5 μήνα μάλλον δεν είναι αρκετός, εκτός κι αν οι υπεύθυνοι καταφέρουν να το κάνουν στις δύο επόμενες συναντήσεις που θα γίνουν. Ο Pat Symonds μιλά για μία ακόμα φορά για τους κανονισμούς της επόμενης χρονιάς, με τον Τεχνικό Διευθυντή της Williams να λέει τώρα πως είναι καλύτερο να υπάρξει αναβολή για το 2018, προκειμένου να καθοριστούν καλύτερα οι κανονισμοί στο επιπλέον χρόνο.

Υπάρχουν δύο τεχνικές συναντήσεις που πρέπει να γίνουν. Η μία στο τέλος αυτού του μήνα και η άλλη τον Φεβρουάριου, πριν καθοριστούν οι κανονισμοί του 2017 στις αρχές του Μαρτίου. Έτσι ναι, μπαίνουμε σε λεπτομέρειες και όχι σε θεμελιώδη μεγέθη. Είναι σωστοί; Είναι λάθος; Δε νομίζω ότι είναι αυτό που συζητά το Strategy Group τώρα. Το Strategy Group έδωσε εντολή για το πώς θα πρέπει να είναι τα μονοθέσια το 2017, και δουλεύουμε σε αυτό. Νομίζω τώρα ότι το Strategy Group προχωρά και κοιτάει σε αθλητικές πτυχές και όχι τόσο σε τεχνικές.

Θα δημιουργήσουμε καλό μονοθέσιο; Δεν ξέρω. Νομίζω ότι έχουμε ακόμα πολλήδουλειά να κάνουμε σε αυτό. Νιώθω λίγο πιεσμένος. Προσωπικά πιστεύω ότι προσπαθούμε να να προχωρήσουμε λίγο γρήγορα χωρίς να καθορίσουμε τις βασικές αρχές για να δουλέψουμε. Θα ήμουν περισσότερο χαρούμενος αν τα πράγματα γινόταν για το 2018 και όχι για το 2017, και να ξοδέψουμε έναν χρόνο για ό,τι χρειάζεται. Αλλά, αυτό είναι μάλλον μία κραυγή στην έρημο.