alfa-romeo-gt-q2-badge


Η Audi ήθελε να χρησιμοποιήσει τα ονόματα Q2 και Q4 στα μελλοντικά SUV της, αλλά όπως θα θυμάσαι αυτά βρισκόταν στα χέρια της FCA, η οποία ήταν αντίθετη στο να τα παραχωρήσει στην γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία.

Οι μήνες πέρασαν και οι δύο εταιρίες συμφώνησαν τελικά, όπως ανακοίνωσε ο CEO της Audi Rupert Stadler. Ο Stadler δεν ανακοίνωσε λεπτομέρειες τις συμφωνίας, αλλά άφησε να εννοηθεί πως η Audi πήρε τα ονόματα Q2 και Q4, ανταλλάσσοντας τα με κάποια που είχε στην κατοχή της και τα ήθελε η FCA. Πήρε άραγε πίσω η FCA το όνομα Duo ή το Bora, και θέλει να αναβιώσει την Maserati Bora; Ποιος ξέρει; Λογικά μέσα στο επόμενο διάστημα θα κυκλοφορήσει κάποια σχετική είδηση. Ο Stadler ξεκαθάρισε πως καμία πλευρά δεν έδωσε χρήματα για την συγκεκριμένη συμφωνία. Χαρακτηριστικά είπε:

Υποσχεθήκαμε ο ένα στον άλλον να μην αποκαλύψουμε τι κόστισε, αλλά δεν ήταν κάτι που ήταν πρόθυμοι να πουλήσουν. Προσπαθούσαμε χρόνια να πάρουμε τα συγκεκριμένα ονόματα, αλλά η απάντηση που παίρναμε ήταν: Όχι, Ποτέ. Το ποτέ δεν υπάρχει όταν μιλάμε για business. Φέτος πήγα στην FCA με μια πρόταση και μιλήσαμε. Υπήρξαν κάποιες διαπραγματεύσεις και στη συνέχεια καταλήξαμε σε συμφωνία.

Η FCA χρησιμοποιούσε το Q2 στα μοντέλα που φορούσαν διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, με το Q4 να χρησιμοποιείται στις τετρακίνητες εκδόσεις των Maserati Ghibli και Quattroporte. Η Audi θα χρησιμοποιεί το Q2 στο νέο της μικρό crossover, με το Q4 να χρησιμοποιείται στην coupe παραλλαγή του Q3.