2016-Cadillac-CT6-front-three-quarters-021

Για λίγο καιρό νομίζαμε ότι η Cadillac θα γυρίσει την πλάτη στους V8 κινητήρες αλλά από τον Απρίλιο του προηγούμενου έτους, όταν ο επικεφαλής της, Johan de Nysschen έκανε κάποιες δηλώσεις για τον νέο V8, ησυχάσαμε. Τώρα, έχουμε ορισμένες επιπλέον πληροφορίες και είναι άκρως ενδιαφέρουσες.

Ο ολοκαίνουριος V8 που θα τοποθετηθεί σε πρώτη φάση στην Cadillac CT6, θα έχει χωρητικότητα 4.2 λίτρων. Αυτό που έχει ενδιαφέρον όμως, είναι ότι δεν θα βασίζεται στην υπάρχουσα “small-block” αρχιτεκτονική της GM και δεν θα έχει κανένα κοινό με τον supercharged V8 των 6.2 λίτρων που τοποθετείται στην CTS-V. Θα είναι όντως ολοκαίνουριος και επιπλέον, θα διαθέτει δύο turbos!

Κάτι που προκαλεί εντύπωση, είναι η χωρητικότητα του νέου κινητήρα. Τη στιγμή που οι περισσότεροι Γερμανοί ανταγωνιστές της Cadillac κάνουν downsizing στα 4.0 λίτρα ώστε να ενταχθούν στην πιο συμφέρουσα οικονομική κλίμακα της Κίνας, η Αμερικάνικη εταιρία προσφέρει ένα σύνολο πάνω από το όριο. Γιατί; Επειδή οι ιθύνοντες της εταιρίας κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι η ζήτηση για τους V8 κινητήρες στην Κίνα είναι τόσο χαμηλή που δεν αξίζει να παρθεί μία απόφαση ειδικά με αυτήν στο μυαλό.

Πάντως, σύμφωνα με τον de Nysschen, η ιπποδύναμη του twin-turbo V8 θα είναι “στα υψηλά 400άρια”. Η CT6, ακόμα και με αυτόν τον κινητήρα, δεν θα είναι sport οπότε δεν υπάρχει λόγος να εστιάσουν σε κάποιο μεγάλο νούμερο. Αντιθέτως, υποθέτω ότι θα εστιάσουν στην ροπή και την καμπύλη της, στην οδηγησιμότητα, την άνεση και όλα αυτά τα χαρακτηριστικά που έχουν σημασία σε ένα μεγάλο, πολυτελές sedan.