An assortment of Volkswagen Passat vehicles sit for sale at a Volkswagen dealership in San Diego, California, September 21, 2015. Lawmakers on a panel in the House of Representatives will hold a hearing on Volkswagen's emissions from diesel vehicles in coming weeks, lawmakers said on Monday. The House Oversight and Investigations subcommittee will hold a hearing on Volkswagen's issues with diesel cars sold in the United States from 2008 to 2015. The Environmental Protection Agency on Friday accused Volkswagen of including software in the diesel vehicles that allowed them to emit pollutants above legal limits pollutants while on the road, but reduced the pollution during emissions tests. REUTERS/Mike Blake - RTX1RS5Z

Με την Volkswagen να έχει υποβάλει την πρόταση για την επιδιόρθωση των 3.0 TDI στις Η.Π.Α, και τις αρχές των Η.Π.Α να έχουν απορρίψει την πρόταση για την επιδιόρθωση των 2.0 TDI, αναφορές θέλουν την Volkswagen να έχει ξεκινήσει να αγοράζει πίσω κάποια παλιά diesel αυτοκίνητά της από τους αντιπροσώπους της.

Σύμφωνα με το The Truth About Cars το VW Group έχει επιβεβαιώσει πως έχει ξεκινήσει την διαδικασία αγοράς μεταχειρισμένων μοντέλων της Volkswagen που φορούν τον 2.0 TDI κινητήρα EA 189 πρώτης γενιάς, τα οποία νομικά απαγορεύονται πλέον να πουληθούν στις Η.Π.Α, λόγω της αναστολής πωλήσεων που έχει αποφασίσει η κυβέρνηση των Η.Π.Α από τον Σεπτέμβριο του 2015, από όταν δηλαδή ξέσπασε για πρώτη φορά το dieselgate.

Οι 2.0 TDI κινητήρες πρώτης γενιάς δεν διαθέτουν σύστημα AdBlue, ούτε καταλύτη Selective Catalytic Reduction (SCR) που μειώνουν τις εκπομπές NOx. Οι 2.0 TDI κινητήρες 2ης και 3ης γενιάς δεν αποτελούν μέρος αυτού του προγράμματος εξαγοράς, αλλά βρίσκονται μέσα στο πρόγραμμα αναστολής των πωλήσεων της κυβέρνησης των Η.Π.Α. Στις Η.Π.Α υπάρχουν τρεις γενιές του 2.0 TDI EA 189 κινητήρα και από τα 600.000 αυτοκίνητα που επηρεάζονται από το σκάνδαλο, τα 325.000 φορούν την πρώτη γενιά του 2.0 TDI. Τα 90.000 φορούν τον 2.0 TDI 2ης γενιάς, ενώ τα υπόλοιπα φορούν τον 3ης γενιάς 2.0 TDI.

Τα εξαρτήματα που απαιτούνται ώστε οι 2.0 TDI κινητήρες πρώτης γενιάς να πληρούν τα πρότυπα των αρχών των Η.Π.Α θα μπορούσαν να κοστίζουν περισσότερο από 2.000 δολάρια ανά αυτοκίνητο, αρκετά χρήματα για να ξοδέψει η VW σε μεταχειρισμένα αυτοκίνητα του 2009 και μετά. Τα νεότερα μοντέλα με τους 2.0 TDI κινητήρες 2ης και 3ης γενιάς χρειάζονται λιγότερα και φθηνότερα εξαρτήματα, αλλά παραμένει άγνωστο το τι θα κάνει τελικά η VW με αυτά. Θα αναγκαστεί άραγε τελικά να αγοράσει πίσω όλα τα TDI αυτοκίνητα που δεν μπορεί να επιδιορθώσει, όχι μόνο από τους αντιπροσώπους της, αλλά και από τους καταναλωτές;

Bonus! Δες και την πρώτη νέα διαφήμιση της VW μετά το dieselgate με την οποία θέλει να προσεγγίσει το αγοραστικό κοινό μέσω μιας συναισθηματικής πλευράς, με το “Das Auto” να έχει δώσει την θέση του στο Volkswagen.