Volkswagen Golf 8 1
Rendering: Theophilus Chin

Μετά από επτά γενιές και περισσότερες από 32 εκατ. πωλήσεις από το 1974 και έπειτα, η Volkswagen ετοιμάζεται να παρουσιάσει την 8η γενιά του Golf, η οποία δεν θα κρύβει μεγάλες εκπλήξεις, μιας και θα πρόκειται για μια εξέλιξη του 7, όπως συνέβη στο Golf 6, σε σχέση με το Golf 5.

Οι φήμες θέλουν το μοντέλο να παρουσιάζεται τον ερχόμενο Μάρτιο στην έκθεση της Γενεύης, αν και το πιθανότερο είναι να το δούμε στην έκθεση του Παρισιού το φθινόπωρο, με το αυτοκίνητο να κατασκευάζεται πάνω στην αναβαθμισμένη έκδοση της αρθρωτής MQB πλατφόρμας του VW Group, την ίδια που χρησιμοποιεί και η τωρινή γενιά. Αναμένεται να ζυγίζει λιγότερο κατά 35 με 70 κιλά από το Golf 7, με την VW να χρησιμοποιήσει αρκετά μέρη από τη τωρινή γενιά του, ώστε να εξοικονομήσει εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ, στη προσπάθεια του να καλύψει τα έξοδα που δημιούργησε το σκάνδαλο εκπομπών των ρύπων.

Volkswagen-Golf-8-2
Rendering: Theophilus Chin

Η όγδοη γενιά του Golf θα διαθέτει εξελικτικό σχεδιασμό, ο οποίος “δεν θα ταρακουνήσει τα νερά“. Θα αντλεί μερικά στοιχεία από το XL1, και θα διαθέτει μια σειρά βελτιώσεων και εξελιγμένων συστημάτων ασφαλείας, όπως αυτόματο σύστημα στάθμευσης, σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος με αναγνώριση πεζών, με το τελευταίο σύστημα να είναι διαθέσιμο στο νέο Passat. Οι φήμες θέλουν το μοντέλο να έχει νέα μπροστά και πίσω φωτιστικά σώματα, να είναι χαμηλότερο, πλατύτερο, πιο ευρύχωρο και πιο αεροδυναμικό.

Στο εσωτερικό του θα συναντάμε head-up display, νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με gestures, παρόμοιο με αυτό του e-Golf Touch το οποίο επιτρέπει στους οδηγούς να έχουν πρόσβαση στα smartphones τους και να τα χρησιμοποιούν μέσω της οθόνης αφής του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, ενώ δεν θα μπορούσε να απουσιάζει ο ψηφιακός πίνακας οργάνων “Virtual Cockpit”, αλλά και τεχνολογίες συνδεσιμότητας.

Volkswagen Golf 7 and Golf GTI Facelift renderings (2)
Rendering: RM.Design

Το νέο Golf θα φορέσει τους νέους 1.500αριδες κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου της Volkswagen. Οι νέοι τετρακύλινδροι κινητήρες, που θα αντικαταστήσουν τους υπάρχοντες 1.4 TSI και 1.6 TDI, χρησιμοποιούν την υπάρχουσα αρχιτεκτονική αλλά με αυξημένη διαδρομή πιστονιού στον βενζινοκινητήρα ώστε να αυξηθεί η χωρητικότητα του και με μειωμένη διάμετρο στον πετρελαιοκινητήρα ώστε να ελαττωθεί η χωρητικότητα του. Φυσικά, θα διαθέτουν την τεχνολογία “cylinder-on-demand” που “κλείνει” τους δύο εσωτερικούς κυλίνδρους όταν οι απαιτήσεις για ισχύ είναι μειωμένες για να μειωθεί η κατανάλωση καυσίμου, άμεσο ψεκασμό καυσίμου και τη νέα γενιά υπερτροφοδότησης. Να συμπληρώσω ότι δύο αυτοί κινητήρες θα αποκτήσουν και μικρό αδερφάκι με τη μορφή ενός τρικύλινδρου 1000άρη. Οι νέοι κινητήρες αργότερα θα τοποθετηθούν σε δεκάδες μοντέλα του VW Group, όπως στα VW Polo, Tiguan, Audi A1, A3 αλλά και στα μοντέλα της Seat και της Skoda.

nuova-volkswagen-golf-il-rendering_1
Rendering: Omniauto.it

Ανάμεσα στους κινητήρες του θα συναντάμε και ένα υβριδικό σύνολο στο Golf GTE Plun-in hybrid που θα έχει 4,7 λίτρα/100 χλμ μέση κατανάλωση, κατά τη διάρκεια των πραγματικών συνθηκών. Το 48V σύστημα θα συνδυάζει έναν τρικύλινδρο turbo 1000αρη κινητήρα, έναν ηλεκτρικό turbo, έναν μικρό ηλεκτροκινητήρα και μια μπαταρία μολύβδου-οξέος. Το σύστημα θα χρησιμοποιεί την ανακτημένη ενέργεια που θα αποθηκεύεται κατά το φρενάρισμα, με το ηλεκτρικό turbo να τροφοδοτεί με αέρα την τουρμπίνα, την ώρα που ο κινητήρας θα επιβραδύνει. Αυτό θα προετοιμάζει την μηχανική τουρμπίνα να δίνει από χαμηλές στροφές το 100% της δύναμης της, εξαλείφοντας με τον τρόπο αυτό το turbo lag. Επίσης η Volkswagen ετοιμάζει νέες coasting τεχνολογίες, οι οποίες θα αποσυμπλέκουν το κιβώτιο και θα σβήνουν τον κινητήρα, όταν το αυτοκίνητο κινείται με ταχύτητα, κινείται σε κατηφόρες ή φρενάρει. Σε ότι αφορά το ηλεκτρικό e-Golf. Θα προσφέρεται αποκλειστικά ως πεντάπορτο, θα χρησιμοποιεί σύστημα 48 Volt, φορώντας μεγαλύτερη μπαταρία που θα του προσφέρει έως μεγαλύτερη αυτονομία, με αυτή να μπορεί να φτάσει τα 300 χιλιόμετρα.

Rendering: RM.Design
Rendering: RM.Design

Το νέο Golf θα παραμείνει συντηρητικό σε ότι αφορά τον σχεδιασμό, ενώ δεν θα προσφέρει τις καινοτομίες που ίσως περιμένει κάποιος. Με την αξιοπιστία Volkswagen να έχει πληγεί λόγω dieselgate μήπως ήρθε η ώρα η Volkswagen στο νέο Golf να επικεντρωθεί περισσότερο στην καινοτομία; Αν ήταν στο χέρι σου, τι χαρακτηριστικά θα ήθελες να δεις πάνω στην όγδοη γενιά του Golf;