2017-volkswagen-golf-rendering

Όπως επιβεβαίωσε ο ίδιος ο CEO της Volkswagen, η εταιρία θα λανσάρει μία νέα σειρά κινητήρων η οποία θα τοποθετείται σε όλα τα μικρά ή/και μεσαία μοντέλα του Group από το 2017 και έπειτα. Συγκεκριμένα, πρόκειται για έναν βενζινοκινητήρα με χωρητικότητα 1.5 λίτρων και έναν πετρελαιοκινητήρα με την ίδια χωρητικότητα που θα αντικαταστήσουν τους υπάρχοντες 1.4 TSI και 1.6 TDI. Ο Herbert Diess, δήλωσε στο περιθώριο της έκθεσης του Detroit:

Θα κάνουν το ντεμπούτο τους στο facelift του Golf 7 αλλά όχι από την αρχή.

Θα τους λανσάρουμε όταν θα έχει νόημα να τους παράγουμε […] επειδή είναι ακριβότεροι από τους υπάρχοντες κινητήρες.

Τα νέα, τετρακύλινδρα σύνολα 1.5 λίτρων, χρησιμοποιούν την υπάρχουσα αρχιτεκτονική αλλά με αυξημένη διαδρομή πιστονιού στον βενζινοκινητήρα ώστε να αυξηθεί η χωρητικότητα του και με μειωμένη διάμετρο στον πετρελαιοκινητήρα ώστε να ελαττωθεί η χωρητικότητα του. Φυσικά, θα διαθέτουν την τεχνολογία “cylinder-on-demand” που “κλείνει” τους δύο εσωτερικούς κυλίνδρους όταν οι απαιτήσεις για ισχύ είναι μειωμένες για να μειωθεί η κατανάλωση καυσίμου, άμεσο ψεκασμό καυσίμου και τη νέα γενιά υπερτροφοδότησης. Να συμπληρώσω ότι δύο αυτοί κινητήρες θα αποκτήσουν και μικρό αδερφάκι με τη μορφή ενός τρικύλινδρου 1000άρη.

Αυτό που προκαλεί εντύπωση είναι ότι στο προηγούμενο πόστο του στην BMW, ο Diess ήταν αυτός που “πίεσε” την Βαυαρική φίρμα για μία ενιαία χωρητικότητα κυλίνδρου της τάξης των 500 κ.εκ. σε όλους τους κινητήρες… κάτι το οποίο δεν συμβαίνει στην VW. Ο ίδιος ο Diess λέει ότι ενώ τα 1.5 λίτρα είναι ο καλύτερος συμβιβασμός απόδοσης και οικονομίας καυσίμου, οι οικονομίες κλίμακας των δύο εταιριών είναι “πολύ διαφορετικές”.