F1 - WINTER TESTS BARCELONA - 2016

Η τελική απόφαση της Renault όσον αφορά τη Formula 1 ήταν η ολοκληρωτική παραμονή και μάλιστα η συμμετοχή της ως ομάδας. Η γαλλική εταιρεία εξαγόρασε τη Lotus για μόλις £1, αναλαμβάνοντας, όμως, την αποπληρωμή όλων των χρεών της. Η εξαγορά αυτή είχε σαν αποτέλεσμα και τον τερματισμό της συνεργασίας με τη Mercedes, με τη Lotus πέρυσι να χρησιμοποιεί το γερμανικό power unit.

Στη νέα Renault RS16 δε θα μπορούσε να μη βρίσκεται το power unit των Γάλλων, έτσι είναι λογικό οι οδηγοί να εντοπίζουν διαφορές σε σχέση με πέρυσι. Ο Jolyon Palmer ήταν ο πρώτος που οδήγησε χθες το νέο μονοθέσιο, προχωρώντας σε μερικές συγκρίσεις μεταξύ των δύο κινητήρων.

Το μονοθέσιο δεν είναι τόσο πολύ διαφορετικό. Μπορείς να νιώσεις τη διαφορά στους κινητήρες. Της Mercedes έχει περισσότερη δύναμη, αλλά το πλεονέκτημα του κινητήρα της Renault είναι στην οδηγησιμότητα.

Καλύτερος ο περσινός κινητήρας της Ferrari

Αυτός που συγκρίνει τον κινητήρα της Renault είναι και ο Carlos Sainz, μόνο που ο Ισπανός βάζει στην άλλη άκρη το περσινό power unit της Ferrari, το οποίο έχει στην πλάτη της η STR11. Όπως λέει, οι ρυθμίσεις που απαιτούνται είναι λιγότερες, ενώ η δύναμη είναι σίγουρα περισσότερη σε σχέση με πέρυσι.

Carlos Sainz

Το μονοθέσιο είναι μια εξέλιξη του περσινού, έτσι αυτό που έχω εντοπίσει μέχρι στιγμής είναι ο κινητήρας. Μόνο θετικά μπορώ να πω για τη Ferrari. Όλα είναι πιο απλά. Υπάρχουν λιγότερες αλλαγές που κάνουμε στο τιμόνι, λιγότερα κουμπιά, περισσότερα αυτοματοποιημένα πράγματα και περισσότερη δύναμη.

Δε βλέπει διαφορές ο Ricciardo

Ο Daniel Ricciardo της Red Bull κλήθηκε να πει τη γνώμη του για τη διαφορά του γαλλικού power unit σε σχέση με αυτό της περσινή σεζόν. Ο Αυστραλός παραδέχεται πως τα πράγματα είναι πάνω-κάτω ίδια.

Daniel Ricciardo

Είναι λίγο-πολύ όπως στο τέλος της περασμένης σεζόν.