12963871_1059177027482244_2235370433384843112_n

Η Koenigsegg έχει ανακοινώσει ότι η Agera RS έχει κάνει sold out, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι έχουν παραδοθεί και τα 25 αυτοκίνητα που θα βγουν από το Ängelholm. Μια από αυτές έφτασε την Παρασκευή στη Σιγκαπούρη για να την παραλάβει ο τυχερός ιδιοκτήτης της, αφού πρώτα είχε πληρώσει 6,6 εκατ. σιγκαπουριανά δολάρια, ή περίπου €4,31 εκατ.

Η συγκεκριμένη ολοκαίνουρια Agera RS έχει αριθμό πλαισίου #119 και είναι η επόμενη από αυτή που παρουσίασε η εταιρία στην περασμένη έκθεση της Γενεύης.

12974270_1704306509849851_6372295919057487733_n

Να θυμίσω πως η Agera RS φορά 5,0-λίτρων V8 twin-turbo αλουμινένιο κινητήρα απόδοσης 1.160 ίππων στις 7.800 σ.α.λ, με 1.000 Nm μεταξύ 2.700 – 6.170 σ.α.λ και 1.280 Nm μέγιστης ροπής στις 4.100 σ.α.λ, έχοντας όριο περιστροφής τις 8.250 σ.α.λ. Διαθέτει carbon εισαγωγή αέρα, σχέση συμπίεσης 9,3:1 και συνδυάζεται με ένα 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο με paddles. Ζυγίζει 1.295 κιλά χωρίς υγρά (1.395 κιλά με υγρά), με την αεροδυναμική της να παράγει 485 κιλά πίεσης στα 250 χλμ/ώρα. Το σασί είναι carbon monocoque με αλουμινένια μέρη, έχοντας στρεπτική ακαμψία 65.000 Nm/degree. Ζυγίζει 70 κιλά, με το ρεζερβουάρ να είναι χωρητικότητας 82 λίτρων.

Διαθέτει μεγάλη πίσω αεροτομή καθώς, γρίλιες στα πίσω φτερά, όπως τον μπροστά προφυλακτήρα και τα πλαϊνά μαρσπιέ της One:1. Φορά μονομπούλωνες ζάντες μπροστά διαμέτρου 19″ και 20″ πίσω, με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 2,9 δευτ., τα 0-200 χλμ/ώρα 7,5 δευτ., ενώ η τελική της ταχύτητα φτάνει τα 390 χλμ/ώρα. To traction control και το ESP διαθέτουν 3 λειτουργίες (wet, normal και track), με τα φρένα της να αποτελούνται από κεραμικούς αεριζόμενους δίσκους 397 mm μπροστά με 6-πίστονες δαγκάνες και 380 mm πίσω με 4-πίστονες δαγκάνες.