Tesla_Bioweapon_Defense_Mode_02

Με την παρουσίαση του Model X το περασμένο φθινόπωρο, αλλά και του ανανεωμένου Model S προ ολίγων ημερών, η Tesla​ ανακοίνωσε πως αυτά εξοπλίζονται με το σύστημα Bioweapon Defense Mode.

Η αμερικάνικη εταιρία έδωσε στη δημοσιότητα μια επίδειξη του συγκεκριμένου συστήματος. για να αποδείξει ότι αυτό δεν είναι ένα τρικ του marketing, αλλά όντως προστατεύει τους επιβαίνοντες. Το πρώτο ηλεκτρικό SUV τοποθετήθηκε μέσα σε μια φούσκα, η οποία είχε 83 φορές μεγαλύτερα επίπεδα μόλυνσης, από το φυσιολογικό.

Tesla_Bioweapon_Defense_Mode_01

To σύστημα φιλτραρίσματος ήταν ικανό να εξαλείψει τον εξωτερικό αέρα των βακτηρίων, γύρης, και της ρύπανσης πριν διεισδύσει στην καμπίνα. Ταυτόχρονα, ο αέρας στο εσωτερικό καθαρίζεται περαιτέρω για να εξαλειφθούν τυχόν ίχνη των δυνητικά βλαβερών σωματιδίων. Η Tesla επισημαίνει ότι ο αέρα στη καμπίνα του Model X καθαρίστηκε σε λιγότερο από δύο λεπτά χάρη στο σύστημα φιλτραρίσματος HEPA, που μείωσε τα επίπεδα ρύπανσης στο σημείο που αυτά να μην ήταν ανιχνεύσιμα από τον εξοπλισμό μέτρησης. Το Bioweapon Defense Mode μείωσε το επίπεδο της μόλυνσης και έξω από το αυτοκίνητο κατά 40% σε ελάχιστα λεπτά.

Supercharging station in Lyngdal, Norway

Στις σχετικές ειδήσεις, η αμερικάνικη εταιρία έχοντας αποκτήσει ρευστότητα από τις παραγγελίες του Model 3, ίσως θα πρέπει να πληρώσει κάποιους ανεξόφλητους λογαριασμούς της. Σύμφωνα με νορβηγικό μέσο, η Tesla έχει δεχτεί πάνω από 240 αιτήσεις πληρωμής από τους πιστωτές της, αξίας 2 εκατ. νορβηγικών κορωνών (περίπου €220.ο00).

Εξαιτίας αυτού, ο οίκος αξιολόγησης Bisnode έδωσε τον χαμηλότερο βαθμό στο παράρτημα της Tesla στη σκανδιναβική χώρα (“C”), βασιζόμενοι στα χρέη της και προειδοποίησε τους προμηθευτές της να μην αυξήσουν το πιστωτικό τους όριο. Σε απάντηση της, η τοπική αντιπροσωπεία δήλωσε ότι:

Υπήρξαν κάποιες προκλήσεις σε σχέση με το σύστημα που φροντίζει τους προμηθευτές. Οι πληρωμές έχουν μετακινηθεί σε ένα άλλο σύστημα, προκαλώντας επιπλοκές. Αντιλαμβανόμαστε ότι οι καθυστερημένες πληρωμές είναι άβολες για τους προμηθευτές μας, αλλά εμείς θα επιλύσουμε το πρόβλημα, το συντομότερο δυνατό.

Τέλος το Tesla Model S αποκτά ένα νέο πακέτο μπαταριών 75 kWh, που δεν αντικαθιστά το πακέτο 70 kWh. Το πακέτο των 75 kWh προσφέρεται ήδη στο Model X.