Spy_Photos_Mercedes-AMG_E63_02


Η Mercedes-Benz συνεχίζει τις δοκιμές της E63 AMG έκδοση της νέας E-Class, με το καμουφλάζ από το αυτοκίνητο να γίνεται πρακτικά ανεπαίσθητο, αποκαλύπτοντας τις περισσότερες λεπτομέρειες του αυτοκινήτου.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση, βλέπουμε την Estate έκδοση του μοντέλου, που παρότι παραδοσιακά ήταν εξαιρετικά δυνατή, ποτέ δεν κατάφερε να κλέψει λίγη από τη δόξα του αντίπαλου δέους, του Audi RS6 Avant.

Spy_Photos_Mercedes-AMG_E63_06

H E63 διαθέτει επιθετικό bodykit αποτελούμενο από νέους προφυλακτήρες, πλαϊνές ποδιές, ελαφρώς φουσκωμένα φτερά, διακριτική αεροτομή, διαχύτη και τετραπλές απολήξεις εξατμίσεων με τις αλλαγές εξωτερικά να ολοκληρώνονται με τις νέες ζάντες, τα μεγάλα φρένα και την χαμηλότερη απόσταση από το έδαφος.

Κάτω από το καπό της θα υπάρχει ο V8 4,0-λίτρων biturbo κινητήρας ο οποίος σύμφωνα με έγγραφο που διέρρευσε, στην απλή έκδοση θα αποδίδει 573 άλογα και 750 Nm ροπή, ενώ στην έκδοση S, η ιπποδύναμη θα αυξάνεται στα 612 άλογα και 850 Nm ροπή. Ο κινητήρας θα συνδυάζεται με το νέο 9-άρι αυτόματο κιβώτιο, με την παρουσίασή της να αναμένεται στην έκθεση του Παρισιού τον Σεπτέμβριο.

Spy_Photos_Mercedes-AMG_E63_05

Ο Tobias Moers έχει επιβεβαιώσει ότι η E63 AMG θα είναι αποκλειστικά τετρακίνητη σε όλες τις αγορές, αλλά θα γλιστράει, θα πλαγιάζει και θα κάνει όλα τα χαζά πράγματα που αγαπάμε.

Για τα 0-100 χλμ/ώρα η απλή έκδοση θα τα πιάνει σε 3,7 δευτ., ενώ η S έκδοση σε μόλις 3,5 δευτ., με την τελική ταχύτητα και στις δύο περιπτώσεις θα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα, ενώ η μέση κατανάλωση του ανακοινώνεται στα μόλις 8,6 λίτρα/100 χλμ….

Σύμφωνα με τον επικεφαλής της AMG, Tobias Moers η E63 AMG θα είναι μία “επανάσταση” και όχι εξέλιξη και τόνισε ότι το νέο super-saloon/wagon θα είναι “το μεγαλύτερο βήμα που έχει κάνει ποτέ μία AMG E-Class”.