bmw-i3-42-e1375093260315

Η BMW Βορείου Αμερικής δέχτηκε μια αγωγή στο Περιφερειακό Δικαστήριο των ΗΠΑ στο Λος Άντζελες, από τον ιδιοκτήτη ενός BMW i3 με τον range extender κινητήρα. Σε αυτή, ο ιδιοκτήτης υποστηρίζει πως το ηλεκτρικό του αυτοκίνητο αντιμετωπίζει μια ξαφνική απώλεια δύναμης, όταν το σύστημα range extender τίθεται σε λειτουργία, αφού αυτό “δεν παράγει αρκετή ενέργεια για να αποτρέψει μια δραματική μείωση στην απόδοση του οχήματος.”

Το σύστημα επιτρέπει στο i3 να διπλασιάσει την αυτονομία του, μιας και ο 650 κ.εκ δικύλινδρος κινητήρας βενζίνης, καταναλώνει βενζίνη και λειτουργεί ως γεννήτρια για να φορτίσει τις μπαταρίες του ηλεκτροκινητήρα, κάτι που αυξάνει την αυτονομία του i3 REx στα 240 χλμ.

Στην μήνυση αναφέρεται πως η ταχύτητα και η στάθμη της μπαταρίας του i3, μειώνεται χωρίς προειδοποίηση, όταν το σύστημα range extender δουλεύει, και το όχημα κινείται με σημαντικό φορτίο, είτε σε κάποια ανηφόρα, είτε με 4 επιβάτες στο εσωτερικό του. Σύμφωνα με τον ιδιοκτήτη, το i3 επιβραδύνει σε ταχύτητες των 70 χλμ/ώρα, με το συγκεκριμένο πρόβλημα να του έχει εμφανιστεί πολλές φορές και πλέον προσπαθεί να μην οδηγεί περισσότερα από 160 χλμ με το αυτοκίνητο, ώστε να μην μπαίνει σε λειτουργία το σύστημα range extender. Ο δικηγόρος του, χαρακτήρισε το i3 “ως ένα επικίνδυνο αυτοκίνητο που δεν πρέπει να οδηγείται” και καταλαβαίνεις πως ο ιδιοκτήτης ζητά είτε αποζημίωση από την BMW, όχι μόνο για τον ίδιο, αλλά για όλους τους κατόχους i3 REx στις Η.Π.Α, είτε η BMW να αγοράσει τα αυτοκίνητά τους πίσω. Επίσης ζητά από το δικαστήριο να κάνει την BMW να σταματήσει τις πωλήσεις του i3 REx μέχρι να λυθούν τα προβλήματά του.

Δελτίο Τύπου

BMW Sued In National Class Action Over Faulty Electric Vehicles

NEWPORT BEACH, Calif., May 18, 2016 /PRNewswire/ — MLG Automotive Law has filed a national class action lawsuit against BMW North America, LLC for alleged defects in the BMW i3 vehicles. The case Edo Tsoar v. BMW North America, LLC (Case No. 2:16-cv-03386) was filed Tuesday in U.S. District Court in Los Angeles.

The lawsuit centers around the BMW i3 “Range Extender” feature. This option, called REx, outfits the vehicle with a two-cylinder gasoline engine producing 34 horsepower that switches on when the battery charge depletes to five percent, giving the vehicle another 70 miles of range. BMW claims that the Range Extender “doubles your electric driving range” from the vehicle’s standard 81-mile range.

The lawsuit alleges that in practice, however, when the gasoline engine kicks in, it doesn’t produce enough power to prevent a dramatic decrease in the vehicle’s performance. As alleged, if the car is under any kind of significant load (such as going up a hill, or loaded with passengers), the speed of the car will dramatically decrease as the battery charge diminishes. The lawsuit alleges that this can result in the car slowing to speeds of 45 miles per hour on the freeway, without warning.

“The BMW i3 Range Extender feature is a dangerous instrumentality to the owners of the vehicles and to other motorists on the road,” said Jonathan Michaels, founding member of MLG Automotive Law. “Having a sudden and unexpected loss of power in a motor vehicle can result in a catastrophic situation for all those on the road. These cars are dangerous and should not be driven.”

The lawsuit seeks to have the vehicles redesigned and repaired at BMW’s expense, and to halt the sale of all i3 vehicles until repairs can be made. The claim also seeks compensation for all the owners of the vehicles, who were not told of the serious safety defect.