20_05_concept_cars_prototypes_an_3674

Δεν πιστεύω ότι υπάρχουν πολλές εταιρίες αυτή τη στιγμή στον κόσμο, που να βρίσκονται στην θέση της Mazda. Τι εννοώ; Έχει στην κατοχή της, ένα από πιο δυνατά ονομάτα: το RX-7. Έχει ιστορία με έναν από τους πιο ξεχωριστούς κινητήρες: τον περιστροφικό. Και παρουσίασε ένα από τα πιο όμορφα concepts των τελευταίων ετών: το RX-Vision. Δυστυχώς όμως, είναι μία μικρή εταιρία, με περιορισμένο budget και ανθρώπινο δυναμικό και δεν έχει την πολυτέλεια να “παίξει”. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θέλει όμως!

Μας συγκλόνισε η αποδοχή του RX-Vision. Εσωτερικά, όλοι αγαπάμε το αυτοκίνητο, αλλά βλέποντας τις αντιδράσεις του κόσμου στη Villa d’Este –petrolheads του υψηλότερου επιπέδου- και το πώς είναι όλοι εντυπωσιασμένοι, μας σόκαρε.

Θα θέλαμε πολύ να το κατασκευάσουμε. Όλοι μας λένε “μην ανησυχείτε για τίποτα, απλά πηγαίνετε και φτιάξτε το”!

Δήλωσε ο επικεφαλής σχεδιασμού της Mazda, Kevin Rice βρισκόμενος στη Villa d’Este. Όμως πρέπει να καταλάβουμε τις δυσκολίες. Ζητάμε από την συμπαθέστατη αλλά “μικρή” Mazda, να κάνει ότι για να κάνει ένας κολοσσός όπως η Toyota, βρήκε συνεργάτες! Το RX-Vision είναι σχεδιαστική σπουδή – δεν έχει drivetrain. Όμως σχεδιάστηκε για έναν συγκεκριμένο κινητήρα. Η Mazda δεν έχει σταματήσει την εξέλιξη του Wankel. Η πατέντα που κατοχύρωσε πριν από λίγο καιρό, το αποδεικνύει άλλωστε. Πώς όμως να δικαιολογήσει σε αυτό το σημείο το λανσάρισμα ενός τόσο ειδικού αυτοκινήτου – που συνεπάγεται μικρό όγκο πωλήσεων και ενδεχομένως, μικρά περιθώρια κέρδους; Όπως έχω ξαναπεί, υπάρχουν άλλες προτεραιότητες. Ο διάδοχος του RX-7 θα έρθει. Το θέμα είναι πότε. Ίσως αν κάνουμε αρκετό “θόρυβο” να έρθει λίγο νωρίτερα…