[nextpage title=”Εισαγωγή” ]

Test_Drive_VW_Golf_1.4_TSI_150_03

Έχουν περάσει 40 χρόνια από τη στιγμή που βγήκε στην παραγωγή το πρώτο Golf, και η Volkswagen κάνει τα πάντα για να το γιορτάσει. Αρχικά έβγαλε την έκδοση Edition 40, που πρακτικά αποτελούσε ένα επίπεδο εξοπλισμού, την οποία δοκιμάσαμε με τον 1.600άρη TDI. Τα πραγματικά, όμως, “δώρα” δόθηκαν στο Golf GTI, πρώτα στην Clubsport έκδοση με τα 265 άλογα, και πριν περίπου ένα μήνα στην S έκδοση απόδοσης 310 ίππων, η οποία έγινε το ταχύτερο μπροστοκίνητο αυτοκίνητο στο Nürburgring, με χρόνο 7:49,21.

Περνώντας στις “πολιτικές” εκδόσεις, το Golf για ακόμη μια χρονιά, πέμπτη συνεχόμενη, παρέμεινε το best seller αυτοκίνητο της Ευρωπαϊκής αγοράς, σύμφωνα με τα στοιχεία της Jato Dynamics και εμείς είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε την έκδοση με τον 1.400άρη TSI κινητήρα, απόδοσης 150 ίππων, στην top-of-the-line έκδοση εξοπλισμού Exclusive, με το αυτόματο DSG κιβώτιο.

[one_half]

Στα συν

[custom_list type=”check”]

  • Χώροι
  • Εξοπλισμός
  • Θέση οδήγησης
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Φρένα
  • Ηχομόνωση
  • DSG
  • Επιδόσεις

[/custom_list] [/one_half] [one_half_last]

Στα μείον

[custom_list type=”x”]

  • Σχεδίαση εσωτερικού
  • Τιμή

[/custom_list] [/one_half_last]

[/nextpage]

[nextpage title=”Το αυτοκίνητο” ]

Test_Drive_VW_Golf_1.4_TSI_150_13

Η Volkswagen πριν ενάμιση χρόνο είχε επιβεβαιώσει ότι θα μειώσει τον κύκλο ζωής των προϊόντων της,  για να εναρμονιστεί με τις αγοραστικές συνήθειες των πελατών. Έτσι, τα μοντέλα της θα έχουν 5-ετή κύκλο ζωή (μειωμένος κατά κατά δύο χρόνια), κάτι που σημαίνει ότι το facelift θα γίνεται τρία χρόνια μετά την παρουσίαση του, και η αντικατάσταση του μετά από 5 χρόνια.

Η έβδομη γενιά του Golf παρουσιάστηκε τον Σεπτέμβριο του 2012, κάτι που σημαίνει ότι μέσα στο έτος θα δούμε την ανανεωμένη εμφάνιση του, και από τη στιγμή που δεν έγινε στην έκθεση της Γενεύης, η λογική λέει ότι θα την δούμε στο Παρίσι σε σχεδόν 4 μήνες, με την κυκλοφορία του να αναμένεται στο τέλος του τρέχοντος έτους.

Test_Drive_VW_Golf_1.4_TSI_150_06

Στην δεύτερη επίσημη επαφή μας με το Golf, με το μοντέλο σχεδιαστικά να ακολουθεί μια αρκετά συντηρητική προσέγγιση, δημιουργία του πρώην αρχισχεδιαστή της VW, Walter de Silva. Στην ουσία αποτελεί την εξέλιξη του Golf 6 έχοντας μια φρεσκάδα και νέα στοιχεία, δίνοντας του μια πιο coupe σχεδίαση από το απερχόμενο μοντέλο. Διαθέτει έντονη “C” πίσω κολόνα, απότομα κεκλιμένο παρμπρίζ, μικρό παράθυρο στη μπροστά κολόνα, κεκλιμένη γραμμή οροφής, με τα εμπρός φώτα ημέρας να είναι απλά αλογόνου και όχι LED, με τέτοια να είναι τα πίσω  φωτιστικά σώματα.

Test_Drive_VW_Golf_1.4_TSI_150_28

Έχουν γραφτεί πολλά για τον σχεδιασμό του, με τον Walter de’ Silva, σε συνέντευξη του είχε δηλώσει ότι η εταιρία του χαρακτηρίζεται από μια συντηρητική κατεύθυνση σε ότι αφορά τον σχεδιασμό των μοντέλων της. Δήλωσε, ακόμα, ότι οι ημέρες εντυπωσιακής σχεδίασης αποτελούν παρελθόν από το μυαλό του, και πλέον προτιμά μια καθαρή και απλή φιλοσοφία στη σχεδίαση, η οποία θα είναι διαχρονική. Επιπρόσθετα, τα μοντέλα της Γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας διαθέτουν μια εικόνα που προσδίδουν κύρος, κάνοντας τα έτσι να έχουνε μεγαλύτερη αξία μεταπώλησης.

Test_Drive_VW_Golf_1.4_TSI_150_29

Αυτά ακριβώς τα λόγια αντικατοπτρίζονται στις γραμμές του Golf, καθώς αναμφισβήτητα όμορφο δεν μπορεί να το πει κανένας, αλλά ταυτόχρονα δεν έχει ούτε μια άσχημη πινελιά πάνω του. Ακριβώς αυτή η ισορροπία που το καθιστά ουδέτερο, χωρίς να προκαλεί κανένα συναίσθημα, είναι ο λόγος που έχει γίνει τόσο διαχρονικά επιτυχημένο και μετά από 30 εκατ. πωλήσεις, δεν νομίζω κάποιος περίμενε από την Volkswagen να κάνει ριζικές αλλαγές στον σχεδιασμό, καθώς αυτό πουλάει.

[/nextpage]

[nextpage title=”Εσωτερικό” ]

Test_Drive_VW_Golf_1.4_TSI_150_54

Περνώντας στη καμπίνα, συναντάς γνώριμο περιβάλλον, με τις μόνες αλλαγές του Golf της πρώτης μας επαφής να εντοπίζονται στις επενδύσεις των καθισμάτων, και στα διακοσμητικά “φιλέτα” στην κεντρική κονσόλα. Στην προκειμένη, τα μεν είναι ντυμένα με υφασμάτινες/σουέτ υφάσματα, και η δε διαθέτει μαύρες “piano black” φινίρισμα, προσδίδοντας την απαραίτητη premium ατμόσφαιρα που θέλει να δώσει η γερμανική εταιρία.

Test_Drive_VW_Golf_1.4_TSI_150_50

Σε γενικές γραμμές, ο σχεδιασμός του είναι τυπικός γερμανικός με απλές και αυστηρές γραμμές, όπως για παράδειγμα χαρακτηριστική είναι η γραμμή που διατρέχει τη κονσόλα μπροστά από τον συνοδηγό μέχρι τον οδηγό. Η κεντρική κονσόλα είναι ελαφρώς στραμμένη στον οδηγό, με τον αναλογικό πίνακα οργάνων να αποτελείται από δύο μεγάλα όργανα του ταχύμετρου και του στροφόμετρου και στη μέση υπάρχει μια μεγάλη ψηφιακή οθόνη, που δείχνει μεταξύ άλλων τις πληροφορίες του trip computer.

Test_Drive_VW_Golf_1.4_TSI_150_62

Μαλακά πλαστικά υπάρχουν σε όλο το ταμπλό, με την συναρμογή/στιβαρότητα της κεντρικής κονσόλας, να το καθιστούν από τα καλύτερα της κατηγορίας του. Τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί σε όλα τα μέρη είναι πολύ καλής ποιότητας, δείχνοντας ξεκάθαρα την προσοχή που έχει επιδείξει η VW. Χαρακτηριστικό παράδειγμα, στο εσωτερικό των “τσεπών” στις πόρτες υπάρχει “ύφασμα” για να μην ακούγεται η “πλαστικίλα” όταν τοποθετείς τα κλειδιά ή κάτι άλλο.

Test_Drive_VW_Golf_1.4_TSI_150_61

Στο εσωτερικό του Golf επικρατεί ένα συντηρητικό και σοβαρό μοτίβο, όντας παράλληλα απίστευτα ποιοτικό, εξαιρετικά λειτουργικό και εργονομικό. Αποπνέει πολυτέλεια, με την έγχρωμη LCD οθόνη πολλαπλών λειτουργιών 5,8 ιντσών του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας Composition Media, να παρέχει αμέτρητες πληροφορίες και τη δυνατότητα πολλαπλών παραμετροποιήσεων. Η οθόνη διαθέτει αισθητήρα προσέγγισης ενσωματωμένο στην περιοχή κάτω από την οθόνη, και μόλις ο αισθητήρας εντοπίσει κίνηση του χεριού σας, φέρει σε πρώτο πλάνο τις κύριες λειτουργίες του ηχοσυστήματος, ώστε να μην αποσπάται η προσοχή από τον δρόμο. Τέλος το σύστημα διαθέτει Bluetooth σύνδεση με το κινητό σου τηλέφωνο και λειτουργία Audio Streaming, αλλά όχι σύστημα πλοήγησης.

Test_Drive_VW_Golf_1.4_TSI_150_41

Υπάρχει αυτόματος κλιματισμός climatronic δύο ζωνών, και μπορεί να μη διαθέτει τα ergoActive καθίσματα (14 ρυθμίσεων, εκ των οποίων οι 4 ηλεκτρικές, θερμαινόμενα, και με μασάζ), αλλά εξακολουθούν να είναι από τα καλύτερα της κατηγορίας.

Από θέμα εργονομίας, δεν θα παραπονεθείς σε καμία περίπτωση. Υπάρχουν λίγοι διακόπτες, οι οποίοι βρίσκονται στην ιδανική απόσταση από τη θέση του οδηγού, και μόνο το τιμόνι θα το έλεγα κάπως υπερφορτωμένο και με μικρούς διακόπτες. Αλλά όλα είναι θέμα συνήθειας. Επίσης, η κρυφή θήκη που βρίσκεται μπροστά από τον λεβιέ των ταχυτήτων είναι μεν σε δύσκολη θέση, αλλά να χρησιμοποιείται σπανιότατα.

Test_Drive_VW_Golf_1.4_TSI_150_37

Περνώντας στους χώρους, αυτοί είναι υπεραρκετοί για 4 μεγαλόσωμους ενήλικες, καθώς το μεταξόνιο της MQB πλατφόρμας χαρίζουν ιδιαίτερη ευρυχωρία και άνεση. Το μόνο προσωπικό παράπονο, είναι ίσως η ελαφρώς ογκώδης κονσόλα, στην οποία αρκετές φορές έβρισκαν τα πόδια μου, γεγονός που δε ξέρω πόσο αντικειμενικό είναι καθώς είμαι 1.92 μ. Στο κεντρικό πίσω κάθισμα θα βολευτεί επίσης ένας ενήλικας, όμως θα πρέπει να κάνει κάποιες παραχωρήσεις στα πόδια, εξαιτίας του ψηλού τούνελ του πατώματος, καθώς και των αεραγωγών του κλιματισμού.

Test_Drive_VW_Golf_1.4_TSI_150_38

Οι αποθηκευτικοί χώροι και θήκες που έχεις στη διάθεσή σου είναι άφθονοι και βρίσκονται πάντα το κατάλληλο μέρος για κάθε αντικείμενο. Για παράδειγμα, υπάρχει το ντουλαπάκι του συνοδηγού, εκτός από μεγάλο είναι και κλιματιζόμενο, η θήκη γυαλιών ηλίου είναι τοποθετημένη επάνω από τον εσωτερικό καθρέφτη, οι εμπρός επιβάτες μπορούν να χρησιμοποιήσουν την πρακτική διπλή θήκη αναψυκτικών που βρίσκεται τοποθετημένη στην κεντρική κονσόλα. κλπ.

Test_Drive_VW_Golf_1.4_TSI_150_35

Κλείνοντας, το πρακτικά ορθογώνιο πορτ-μπαγκάζ έχει χωρητικότητα 380 λίτρα, άκρως εκμεταλλεύσιμα, ενώ είναι ελάχιστα πάνω από του μέσο όρο της κατηγορίας. Με την αναδίπλωση τους σε αναλογία 40/60 αυτός αυξάνεται στα 1.270 λίτρα, ενώ με την “τρύπα” του υποβραχιόνιου των πίσω καθισμάτων, μπορείς να μεταφέρεις και το snowboard ή τα πέδιλα του σκι σου.

[/nextpage]

[nextpage title=”Κινητήρας” ]

Test_Drive_VW_Golf_1.4_TSI_150_07

Κάτω από το καπό του αυτοκινήτου δοκιμής υπάρχει ο 1.400άρης (1.395 κ.εκ) TSI κινητήρα (κωδική ονομασία EA211) της εταιρίας στη δυνατότερη έκδοση του. Φαίνεται ότι βρίσκεται στη δύση της καριέρας του, καθώς αργά ή γρήγορα θα αντικατασταθεί με τον ολοκαίνουριο 1.5-λίτρων TSI κινητήρα της VW.

Παρόλα αυτά, διαθέτει όλες τις σύγχρονες τεχνολογίες της μάρκας, πληροί τις προδιαγραφές Euro 6, ενώ χρησιμοποιεί και το σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων (ACT,Active Cylinder Management). Μια σύντομη υπενθύμιση να πω, ότι ο 1.400άρης TSI απενεργοποιεί την τροφοδοσία στους δύο από τους τέσσερις κυλίνδρους του, όταν λειτουργεί από τις 1.400 μέχρι 4.000 σ.α.λ. και δεν πατάς βαθιά το πεντάλ του γκαζιού, ο δρόμος δεν είναι έντονα ανηφορικός και όταν το αυτοκίνητο δεν είναι πολύ φορτωμένο, δηλαδή όταν οι ανάγκες για ροπή είναι μέχρι το 30% της συνολικής.

Test_Drive_VW_Golf_1.4_TSI_150_43

Η έναρξη της λειτουργίας του συστήματος, και η μετάβαση από την 4-κύλινδρη σε 2-κύλινδρη χρήση, γίνεται εξαιρετικά ομαλά και βελούδινα, χωρίς κανένα κραδασμό. Αν δεν προσέξεις τη σχετική ένδειξη στην οθόνη του πίνακα οργάνων, είναι σχεδόν σίγουρο ότι δεν θα καταλάβεις την απενεργοποίηση.

O εν λόγω turbo κινητήρα (χωρίς κομπρέσορα) διαθέτει, εκτός των άλλων, άμεσο ψεκασμό, αλουμινένιο μπλοκ, με το συνολικό του βάρος να μην υπερβαίνει τα 115 κιλά. Αποδίδει 150 ίππους στις 5.000 σ.α.λ. και τα 250 Nm ροπής είναι διαθέσιμα από τις 1.500 ως τις 3.500 σ.α.λ. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων DSG7, και για τα 0-100 χλμ/ώρα το εργοστάσιο ανακοινώνει ότι, το βάρους 1.290 κιλών, χρειάζεται 8,2 δευτ., με το VBox μας να γράφει 8,33 δευτ., με την ευθύνη γι’αυτό το χρόνο να χρεώνεται στο κιβώτιο, το οποίο δεν σ’αφήνει να να κάνεις γρήγορη εκκίνηση, καθώς πατινάρει αρκετά. Η τελική ταχύτητα, πάντως, αγγίζει τα 216 χλμ/ώρα.

Test_Drive_VW_Golf_1.4_TSI_150_08

Από πλευράς κατανάλωσης, ο κατάλογος της εταιρίας αναγράφει ότι χρειάζεται 4,8 λίτρα/100 χλμ., τιμή εξαιρετικά ανέφικτη, καθώς στην εβδομαδιαία μας δοκιμή και στα 690 χλμ., το trip computer μόλις επιστρέψαμε το αυτοκίνητο στην εταιρία έγραφε 7,7 λίτρα/100 χλμ. Από τα συγκεκριμένα χλμ, τα σχεδόν 200 έγιναν σε αυτοκινητόδρομο, και τα υπόλοιπα εντός Αττικής, με το σύστημα κλιματισμού να λειτουργεί συχνά. Κλείνοντας, οι εκπομπές ρύπων ανακοινώνονται στα 113 γρ/χλμ, κάτι που σημαίνει ότι πληρώνει τέλη κυκλοφορίας €110,74. Όταν καταφέρεις και κινηθείς με δύο κυλίνδρους για αρκετή ώρα, κάτι που δεν είναι το πιο εύκολο αλλά όχι ακατόρθωτο, η μέση κατανάλωση δεν ξεπερνά τα 5,5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.

[/nextpage]

[nextpage title=”Τιμή” ]

Test_Drive_VW_Golf_1.4_TSI_150_25

Το Golf προσφέρεται και με τους βενζινοκινητήρες 1.0 TSI των 115 ίππων, 1.4 TSI των 125. H βασική έκδοση των 1.000 κ.εκ. ξεκινάει από τα 18.500 ευρώ, ενώ η πλέον ακριβή με τον και το 7άρι DSG που είχαμε για δοκιμή αγγίζει τα €26.600, χωρίς τον επιπλέον εξοπλισμό που διέθετε το αυτοκίνητο.

[/nextpage]

[nextpage title=”Στον δρόμο” ]

Test_Drive_VW_Golf_1.4_TSI_150_15

Φτάνοντας στα της οδήγησης, οι όποιες διαφορές σε σχέση με την προηγούμενη επαφή μας με το Golf εντοπίζονται στην διαφορετική επιλογή της ανάρτησης του πίσω άξονα, αλλά και όλων των ελατηρίων, καθώς και του συνολικού βάρους, το οποίο κατά κύριο λόγο αφαιρείται από τον κινητήρα, και κατ’επέκταση τον εμπρός άξονα.

Η οδηγική συμπεριφορά του Golf είναι από τις πιο ασφαλείς και σταθερές που έχουμε δοκιμάσει, και την επαρκέστατη δύναμη της συγκεκριμένης έκδοσης δεν θα αφήσει, πρακτικά, κανέναν με παράπονο. Αυτό που θα εκτιμήσεις, όμως, είναι η ευκολία με την οποία καλύπτεις τα χιλιόμετρα.

Test_Drive_VW_Golf_1.4_TSI_150_27

Με την υιοθέτηση της MQB πλατφόρμας έχουν αλλάξει και οι βάσεις στήριξης των αναρτήσεων και στη συγκεκριμένη περίπτωση εμπρός υπάρχουν γόνατα McPherson και πίσω πολλαπλών συνδέσμων.

Το αποτέλεσμα είναι ένα σωστά ρυθμισμένο σύνολο, που παρά τα χαμηλοπρόφιλα ελαστικά, η άνεση της καμπίνας είναι υποδειγματική. Η εμπειρία της καθημερινής οδήγησης μπορεί πρακτικά να είναι όμοια με αυτή του Auris, αλλά μοιάζει πιο πολύ με αυτή του Astra, όντας πιο ευκίνητο και άμεσο στις αλλαγές κατεύθυνσης. Στην κακή άσφαλτο, θα φιλτραριστεί η πλειοψηφία των κραδασμών στο εσωτερικό, χωρίς να νιώσεις ποτέ ότι κοπανάει. Η ποιότητα κύλισης είναι σεμιναριακού επιπέδου και ίσως η καλύτερη μεταξύ των μοντέλων της VW, εκτός από το Touareg. H ηχομόνωση βρίσκεται σε πολύ υψηλά επίπεδα, καθώς όταν κλείνεις τις πόρτες, πρακτικά απομονώνεσαι από το εξωτερικό περιβάλλον.

Test_Drive_VW_Golf_1.4_TSI_150_33

Οι αλλαγές κατεύθυνσης του εμπρός μέρος στις εντολές του τιμονιού είναι αμεσότατες, αν και η αίσθηση του τιμονιού θα μπορούσε να ήταν λίγο καλύτερη για να χαρακτηριστεί τέλεια. Σου μεταφέρει αρκετά πιστά τι συμβαίνει στον εμπρός άξονα, προδιαθέτοντας σε, να αυξήσεις τον ρυθμό. Εκεί, μπορεί να νιώσεις ότι το αμάξωμα θα πάρει κλίσεις, αλλά χωρίς φυσικά να επηρεάσει σε έντονο βαθμό τη μεταφορά βάρους, με το Focus και το Astra να δείχνουν πιο πρόθυμα στην “πίεση”. Ο κύκλος στροφής του φτάνει σχεδόν τα 11 μέτρα (10,9 για την ακρίβεια) και ίσως σε κάποιες ελάχιστες περιπτώσεις να χρειαστείς μια επιπλέον μανούβρα.

Test_Drive_VW_Golf_1.4_TSI_150_32

Σε γενικές γραμμές, σου βγάζει μια αίσθηση ότι όσο και να το πιέσεις πολύ δύσκολα θα σε εκθέσει, έχοντας μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης. Η διαφορά της ανάρτησης θα φανεί στις ανοιχτές καμπές και με αρκετά χλμ/ώρα, καθώς αν αφήσεις το γκάζι ή πατήσεις φρένο, το πίσω μέρος θα παραμείνει ακλόνητο και βιδωμένο στην άσφαλτο, και με εξαιρετικά μεγάλη προσπάθεια θα καταφέρει το πίσω μέρος να ανοίξει τη τροχιά, όντας εξαιρετικά ουδέτερο στο όριο. Όπως και να έχει, τα ηλεκτρονικά βοηθήματα, τα οποία δεν απενεργοποιούνται πλήρως, θα επέμβουν και σε βάλουν στην τάξη.

Test_Drive_VW_Golf_1.4_TSI_150_22

Από εκεί και πέρα, η εκπληκτική λειτουργία του DSG μαζί με την δύναμη του κινητήρα στο μεγαλύτερο εύρος των στροφών θα ζωγραφίσει χαμόγελα. Το κιβώτιο είναι ρυθμισμένο να βρίσκεσαι πάντα στο ιδανικό εύρος στροφών, δηλαδή περίπου μεταξύ 1.900 μέχρι 5.400 σ.α.λ., που μαζί με το πρακτικά ανύπαρκτο lag του κινητήρα είναι, τις κοντές και πυκνές σχέσεις, και την πλούσια ροπή του, θα δεις εξαιρετικές τιμές κατά την επιτάχυνση εν κινήσει.

Test_Drive_VW_Golf_1.4_TSI_150_21

Σου λύνει πραγματικά τα χέρια, ειδικά σε συνθήκες κίνησης, καθότι δεν κομπιάζει, έχει πάντα την ιδανική σχέση, κρατώντας την όσο πρέπει και παρότι δεν είμαι ιδιαίτερα ένθερμος υποστηρικτής των αυτόματων, σε τέτοια αυτοκίνητα που χρησιμοποιούνται για καθημερινές μετακινήσεις, θα το προτιμούσα. Κλείνοντας, για την πέδηση φροντίζουν δίσκοι σε όλους τους τροχούς, με τους εμπρός αεριζόμενους και για την ακινητοποίηση του αμαξώματος από τα 100 χλμ/ώρα χρειάζεται 39,03 μέτρα, με την αίσθηση του πεντάλ να είναι πολύ καλή και προοδευτική.

[/nextpage]

[nextpage title=”Συμπέρασμα” ]

Test_Drive_VW_Golf_1.4_TSI_150_10

H κορυφαία έκδοση του Golf με τον 1.400άρη κινητήρα, που είχαμε για δοκιμή, δείχνει στο μέγιστο όλα τα προσόντα του αυτοκινήτου. Τα 150 άλογα κινούν παραπάνω αξιοπρεπέστατα το σύνολο, με το συνολικό πακέτο να είναι ένα από τα καλύτερα της αγοράς, κάτι που δυστυχώς μεταφέρεται και στην τιμή.

[/nextpage]

[nextpage title=”Φωτογραφίες” ]

[/nextpage]

[nextpage title=”Μετρήσεις” ]

VW Golf 1.4 TSI 150 DSG Μετρήσεις Autoblog.gr | VBox Sport
0-100 χλμ/ώρα 8,33 δευτ.
30-70 χλμ/ώρα 3,26 δευτ. (με kickdown)
60-100 χλμ/ώρα 4,29 δευτ. (με kickdown)
80-130 χλμ/ώρα 6,39 δευτ. (με kickdown)
Τελική ταχύτητα 216χλμ/ώρα
Φρενάρισμα 100-0 χλμ/ώρα 39,03 μέτρα σε 2,95 δευτ.

[/nextpage]

[nextpage title=”Τεχ/κά Χαρ/κά” ]

VW GOLF 1.4 TSI DSG
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Κυβισμός 1.395 cc
Διάμετρος x διαδρομή 74,5 x 80 mm
Διάταξη/κύλινδροι εμπρός εγκάρσια/τετρακύλινδρος
Ισχύς 112 kW (150 PS) / 5.000-6.000 rpm
Ροπή 250 Nm (25,5 kgm) / 1.500-3.500 rpm
Τροφοδοσία Άμεσο ψεκασμό με υπερτροφοδότηση
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
Τυποποιημένη αστική/μικτή/υπεραστική 5,9 / 4,3 / 4,8 λίτρα/100 χλμ
Ρεζερβουάρ 50 λίτρα
ΕΚΠΟΜΠΗ ΡΥΠΩΝ
Προδιαγραφή Euro 6
Εκπομπή CO2 113 γρ/χλμ
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Κίνηση Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο Αυτόματο διπλού συμπλέκτη DSG με 7 σχέσεις
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Εμπρός/πίσω Γόνατα McPherson με ψαλίδια βάσης / Πολλαπλών συνδέσμων
ΦΡΕΝΑ
Εμπρός/πίσω Αεριζόμενοι δίσκοι/δίσκοι
ΤΡΟΧΟΙ
Τύπος ελαστικών, διάσταση Dunlop Sport Maxx RT, 225/45 R17
ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ
Διάταξη/υποβοήθηση Κρεμαγιέρα με ηλεκτρική υποβοήθηση
ΑΜΑΞΩΜΑ
Μήκος x πλάτος x ύψος 4255x1799x1452 mm
Μετατρόχιο (εμπρός/πίσω) 1549/1520 mm
Μεταξόνιο 2637 mm
Χώρος αποσκευών 380-1270 λίτρα
Απόβαρο 1.225 κιλά

[/nextpage]

Με μια ματιά
Εμφάνιση
7
Οδική Συμπεριφορά
8.5
Επιδόσεις
8
Κατανάλωση
7
Τιμή
6
Μοιράσου το!
Προηγούμενο άρθροΑγάπη… Μόνο!
Επόμενο άρθροΤο κόκκινο κλειδί της Volvo