VW-Golf-VII--fotoshowBigImage-9fbea28d-626107


H Volkswagen ετοιμάζει την 8η γενιά του Golf η οποία και θα δανείζεται πολλά στοιχεία από το Golf 7, στη προσπάθεια του Γερμανικού κολοσσού να εξοικονομήσει χρήματα που θα απαιτηθούν για την κάλυψη των επικείμενων εξόδων λόγω του σκανδάλου των εκπομπών ρύπων.

Η όγδοη γενιά του Golf θα παρουσιαστεί στα τέλη του 2016 και θα διαθέτει εξελικτικό σχεδιασμό, ο οποίος “δεν θα ταρακουνήσει τα νερά“. Θα αντλεί μερικά στοιχεία από το XL1, και θα κατασκευαστεί πάνω στην αναβαθμισμένη έκδοση της MQB πλατφόρμας, διαθέτοντας μια σειρά βελτιώσεων και εξελιγμένων συστημάτων ασφαλείας, όπως αυτόματο σύστημα στάθμευσης, σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος με αναγνώριση πεζών, με το τελευταίο σύστημα να είναι επίσης διαθέσιμο στο νέο Passat. Οι φήμες θέλουν το μοντέλο να έχει νέα μπροστά και πίσω φωτιστικά σώματα, να είναι χαμηλότερο, πλατύτερο, πιο ευρύχωρο και πιο αεροδυναμικό και στο εσωτερικό του θα συναντάμε head-up display, νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με gestures το οποίο επιτρέπει στους οδηγούς να έχουν πρόσβαση στα smartphones τους και να τα χρησιμοποιούν μέσω της οθόνης αφής του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας.

To Golf 8 θα είναι ακριβώς όπως ήταν το Golf 6, μια εξέλιξη του Golf 5 δηλαδή. Ανάμεσα στους κινητήρες του θα συναντάμε και ένα υβριδικό σύνολο που θα έχει 4,7 λίτρα/100 χλμ μέση κατανάλωση, κατά τη διάρκεια των πραγματικών συνθηκών. Το 48V σύστημα θα συνδυάζει έναν τρικύλινδρο turbo 1000αρη κινητήρα, έναν ηλεκτρικό turbo, έναν μικρό ηλεκτροκινητήρα και μια μπαταρία μολύβδου-οξέος. Το σύστημα θα χρησιμοποιεί την ανακτημένη ενέργεια που θα αποθηκεύεται κατά το φρενάρισμα, με το ηλεκτρικό turbo να τροφοδοτεί με αέρα την τουρμπίνα, την ώρα που ο κινητήρας θα επιβραδύνει. Αυτό θα προετοιμάζει την μηχανική τουρμπίνα να δίνει από χαμηλές στροφές το 100% της δύναμης της, εξαλείφοντας με τον τρόπο αυτό το turbo lag.

Ανάμεσα στους κινητήρες θα υπάρχει επίσης ένας 1.400αρης τρικύλινδρος TDΙ απόδοσης 105 ίππων με 250 Nm ροπής, ένας 1.200αρης TSI απόδοσης 110 ίππων με 175 Nm ροπής, ένας 1.400αρης TSI απόδοσης 150 ίππων με 250 Nm ροπής, ένας 1.800αρης TSI απόδοσης 190 ίππων με 320 Nm ροπής, ένας 1.600αρης TDI απόδοσης 110 ίππων με 250 Nm ροπής, ένας 2.0-λιτρος TDI απόδοσης 150 ίππων με 340 Nm ροπής και ένας 2.0-λιτρος TDI απόδοσης 190 ίππων με 400 Nm ροπής. Επίσης η Volkswagen ετοιμάζει νέες coasting τεχνολογίες, οι οποίες θα αποσυμπλέκουν το κιβώτιο και θα σβήνουν τον κινητήρα, όταν το αυτοκίνητο κινείται με ταχύτητα, κινείται σε κατηφόρες ή φρενάρει.