lamborghini_lm003_borneo_1

To 1997, οι τότε ιδιοκτήτες της Lamborghini, η μαλαισιανή επενδυτική ομάδα της Mycom Setdco και η ινδονησιακή V’Power Corporation, επεδίωξαν να βγάλουν στην παραγωγή το διάδοχο του LM002. Ήδη, μια βρετανική σχεδιαστική ομάδα είχε έρθει σε επαφή με την ιταλική εταιρεία, αλλά τελικά αποφασίστηκε ο σχεδιασμός του πρωτότυπου να γίνει από τον σχεδιαστικό οίκο Zagato.

To LM003 υπήρχε ως όνομα  στην γκάμα της Lamborghini, αφού επρόκειτο στην ουσία για ένα LM002, όχι με το γνωστό V12 της Countach, αλλά με έναν V6 turbodiesel. Ωστόσο, επειδή η ισχύς του LM003 ήταν αρκετά υποδεέστερη εν συγκρίσει με αυτήν του LM002, το μοντέλο δεν είδε ποτέ το φως της παραγωγής και ένα μοναδικό πρωτότυπο κατασκευάστηκε.

1997_Zagato_Lamborghini_LM003_Design-Sketch_02

Αργότερα, επανήλθε το όνομα του LM003 ή Borneo/Galileo, ανάλογα με τη χώρα πώλησης του μελλοντικού αυτού μοντέλου, σε μια σχεδιαστική μελέτη του Zagato για το πώς θα μπορούσε να είναι  ο διάδοχος του LM002. Δημιουργήθηκε ένα αρχικό σχέδιο, αλλά στην έρευνα που πραγματοποιήθηκε από την εταιρεία, αποκαλύφθηκε μόνο ένα μικρό ενδιαφέρον για το νέο LM003. Οι περισσότεροι πελάτες της Lamborghini ή οι μελλοντικοί πελάτες της δεν επιθυμούσαν ένα νέο εκτός δρόμου όχημα από τη Sant’Agata, απεναντίας, το ενδιαφέρον εστιαζόταν σε έναν διάδοχο της Espada ή σε μια νέα Diablo.

1997_Zagato_Lamborghini_LM003_Design-Sketch_01

Ως εκ τούτου, το Βorneo/Galileo πρακτικά παρέμεινε μια σχεδιαστική μελέτη, δημιουργήθηκαν τα σχέδια που βλέπεις στις φωτογραφίες από τη Zagato, μαζί με ορισμένες τεχνικές προτάσεις. Αργότερα, κατασκευάστηκε ένα πλήρους κλίμακας μοντέλο του LM003.

191wsoc1gc5bsjpg

Βέβαια, 21 χρόνια μετά τη σχεδιαστική μελέτη του LM003, η Lamborghini θα βγάλει στην παραγωγή το διάδοχο του LM002, που ακούει στο όνομα “Urus“…