Σύμφωνα με μελέτη του παγκόσμιου συμβουλίου ενέργειας και της Accenture Strategy (εταιρεία παροχής υπηρεσιών στρατηγικού σχεδιασμού), που παρουσιάστηκε αυτή την εβδομάδα στο Πεκίνο, σε συνέδριο των υπουργών ενέργειας των G20, η μερίδα των ηλεκτροκίνητων οχημάτων παγκοσμίως πρέπει να αυξηθεί κατά 16% ως το τέλος της δεκαετίας. Διαφορετικά, θα είναι αδύνατον να εναρμονιστούν οι κατασκευαστές, με τις αυστηρότερες νόρμες ρύπων που τίθενται σε ισχύ σε Ευρώπη, Αμερική και Κίνα.
Τα μεγέθη αυτά, μεταφράζονται σε ετήσιες αυξήσεις των πωλήσεων, της τάξης των 900.000 μονάδων για τις ΗΠΑ, 1,4 εκατομμύρια μονάδων για την Ε.Ε, και 5,3 εκατομμύρια για την Κίνα. Με άλλα λόγια, απαιτείται αύξηση της οικονομίας καυσίμου του στόλου κάθε εταιρείας κατά 30%. Με τους θερμικούς κινητήρες να φαίνεται πως είναι ήδη στα όρια τους, η μόνη σχετικά φτηνή λύση είναι η ηλεκτροκίνηση.
Σε παγκόσμια κλίματα ο στόχος που πρέπει να πιάσουν οι κατασκευαστές είναι 7 εκατομμύρια πωλήσεις ανά έτος, σε μια αγορά 40 εκατομμυρίων σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία. Οι στόχοι πάντως, φαίνονται αρκετά ψηλοί και δύσκολα επιτεύξιμοι αν αναλογιστούμε πως το προηγούμενο έτος, το μερίδιο της αγοράς των ηλεκτρικών στις ΗΠΑ, μαζί με τα plug-in hybrids ανήλθε σε 7% με 43.000 πωλήσεις.