Wolfrace-Sonic-4

Τι γίνεται όταν βάζεις στο μπλέντερ ένα batmobile, μια Corvette C3 και ένα Panther 6; Μα, το Wolfrace Sonic! Αθάνατη, αγαπημένη, cult ’80ιλα! Ας τα πάρουμε λίγο τα πράγματα από την αρχή για να δούμε τι στην ευχή ήταν το εικονιζόμενο τέρας, τουλάχιστον αισθητικά.

Αν σου λέει κάτι το όνομα “Wolfrace”, είναι, διότι, αναφερόμαστε στην κατασκευάστρια εταιρεία αλουμινένιων ζαντών και στις αρχές της δεκαετίας του ’80, ήθελε να δημιουργήσει ένα πρωτότυπο αυτοκίνητο για να διαφημίσει την καινούρια σειρά της, και ίσως απ΄τη φωτογραφία, θα αναγνώρισες τις “pepper pot” ζάντες, που έγιναν γνωστές από το Ford Fiesta XR2, το Ford Capri 2,8 και το MG Metro 1300.

Wolfrace-Sonic-3

Η εταιρεία ήδη μετρούσε 10 χρόνια ζωής -ιδρύθηκε το 1971- και το 1981, ζήτησε τη βοήθεια του Nick Butler, πρώην μηχανικό αεροσκαφών με θητεία στην εξέλιξη του Harrier, για να δημιουργηθεί το promo car, στην ουσία, της εταιρείας. Ο Butler είχε ιδρύσει τη δική του εταιρεία, την Auto Imagination, και το αποτέλεσμα της συνεργασίας Wolfrace-Butler είναι αυτό που βλέπεις, το οποίο και παρουσιάστηκε στη Διεθνή Έκθεση της Γενεύης.

Wolfrace-Sonic-05

Δύο 3,5 λίτρων V8 κινητήρες από Rover κινούσαν το Sonic, ελεγχόμενοι με ένα “έξυπνο” drive-by-wire system, και απέδιδαν συνολικά 320 ίππους. Δύο αυτόματα κιβώτια τριών ταχυτήτων αναλάμβαναν την κίνηση των πίσω τροχών και ο πίσω άξονας και τα δύο διαφορικά προέρχονταν από την Jaguar. 6 “pepper rot” τροχοί συνολικά, οι μπροστινοί ήταν 13 ιντσών, ενώ οι αντίστοιχοι πίσω ήταν 15 ιντσών. Μια υπολογιστική μονάδα ήλεγχε τον αριθμό στροφών κάθε κινητήρα και ο καθένας έπαιρνε μπροστά ξεχωριστά από τον άλλον, ενώ, το αμάξωμα ήταν κατασκευασμένο από fiberglass. Αξίζει να σημειώσουμε ότι για την κατασκευή των high-tech ηλεκτρονικών βοήθησε και ένα τοπικό πανεπιστήμιο.

Wolfrace-Sonic-10

Το Wolfrace Sonic ζύγιζε 1500 κιλά, με τα 340 κιλά να είναι το βάρος των δύο κινητήρων. O συντελεστής οπισθέλκουσας ήταν στο 0,30, μια πολύ καλή επίδοση για την εποχή,  και τα πίσω φώτα προέρχονταν (λογικά) από μια Lotus Esprit της εποχής.  Το κόστος κατασκευής του ήταν περίπου στις 100.000 λίρες  Δύο κατασκευάστηκαν τελικώς, αλλά μόνο το ένα έχει απομείνει. Πριν λίγο καιρό όμως,  πωλήθηκε σε έναν άγνωστο αγοραστή για 18.100 λίρες…