Jaguar_Le_Mans_Classic_01

Η Jaguar μπορεί να έχει χρόνια να συμμετάσχει στον θρυλικό 24-ώρο αγώνα του Le Mans, διαθέτει όμως πλούσια αγωνιστική ιστορία έχοντας κατακτήσει εφτά φορές την ψηλότερη θέση του βάθρου.

Τιμώντας αυτή τη ιστορία, η βρετανική εταιρία συμμετέχοντας στον αγώνα ιστορικών Le Mans Classic, και στο πρωτάθλημα Jaguar Classic Challenge, πήγε στην γαλλική εταιρία με 100 αγωνιστικά της, τα 65 εκ των οποίων ήταν προ 1996 εποχής.

Μέρος στη παρέλαση πριν τον αγώνα πήραν μερικά από τα θρυλικά οχήματα της αυτοκινητοβιομηχανίας Ανάμεσά τους κάποιες SVR F-Type και μερικά από τα πιο σπάνια πρωτότυπα του Le Mans, όπως η μοναδική XJ13 και ο νικητής του 1988 Silk Cut XJR-9. Σαν να μην έφτανε αυτό, μπορούσε κανείς να δει C, D και E-Type μοντέλα σε διάφορες εκδόσεις αλλά και τις υπέροχες XK120 και ΧΚ150.

Ο Andy Wallace, όπου οδηγούσε την XJR-9, που κέρδισε τον αγώνα το 1988, τερμάτισε στην τρίτη θέση γενικής στο Jaguar Classic Challenge, κερδίζοντας τη κατηγορία του με την 1955 D-Τype.

Δελτίο Τύπου

JUL 11, 2016

Andy Wallace, Le Mans winner outright for Jaguar in 1988, was on the podium again at the famous circuit this weekend as a record grid of 65 pre-1966 racing Jaguars took part in the Le Mans Classic round of the Jaguar Classic Challenge.

Wallace, whose ’88-winning XJR-9 wowed the crowds during the 100-strong Jaguar parade lap which preceded the race, finished third overall in the Jaguar Classic Challenge and won his class racing a 1955 D-type. Julian Thomas won the race outright in his 1962 low-drag E-type.

Also part of the 100-strong parade before the race were Jaguar’s one-off Le Mans prototype, XJ13, and a dozen examples of its latest and fastest production car, the 575PS, 200mph F-TYPE SVR created by Jaguar’s Special Operations division.