maxresdefault (1)


Ο Stefano Domenicali, ο οποίος έχει αναλάβει εδώ και έξι μήνες καθήκοντα γενικού διευθυντή στη Lamborghini, παραχώρησε τη πρώτη του συνέντευξη και μίλησε για το όραμα του και για το πώς βλέπει το μέλλον της εταιρίας, με έδρα τη Sant’Agata της Μπολόνια. Η Lamborghini περνάει τη καλύτερη περίοδο της ιστορίας της από άποψη πωλήσεων καθώς τους πρώτους έξι μήνες του χρόνου πούλησε συνολικά 2.013 Huracan και Aventador και τον Ιούνιο είχε 416 πωλήσεις αυτοκινήτων, δημιουργώντας νέο μηνιαίο ρεκόρ.

Ο Domenicali δεν έκρυψε τον ενθουσιασμό του για την εμπορική επιτυχία των Huracan και Aventador και την εδραίωση τους στην αγορά, αλλά και την αγωνία του για τη προετοιμασία της εταιρίας για τη προώθηση της Urus, καθώς είναι ένα νέο αυτοκίνητο που απευθύνεται σε νέους πελάτες και με διαφορετικό προσανατολισμό και φιλοσοφία σε σχέση με τα αυτοκίνητα που αντιπροσωπεύουν τη φίρμα μέχρι σήμερα.

Η Lamborghini τη περσινή χρονιά πούλησε 3.245 αυτοκίνητα και φέτος ο αριθμός αναμένεται να αυξηθεί, με τον Domenicali να λέει πως θέλει να κρατήσει τις πωλήσεις σε ένα επίπεδο όχι πάνω από τις 3.500 το χρόνο.

Με δύο μοντέλα διαθέσιμα δεν θέλω οι πωλήσεις να ξεπερνούν τις 3.500 το χρόνο. Δεν θα κυνηγήσουμε όγκο πωλήσεων καθώς θέλουμε τα αυτοκίνητα της εταιρίας να είναι για λίγους και οι ιδιοκτήτες τους να είναι εκλεκτοί. Δεν θέλουμε να χάσουμε το  DNA των αυτοκινήτων μας και οι Huracan και Aventador θα εξελιχθούν στο μέλλον πάνω στην ίδια φιλοσοφία που διέπει τη μάρκα. Η Urus θα είναι στην κορυφή των πωλήσεων, αλλά πάνω απ’ όλα, θέλουμε να είμαστε σίγουροι ότι είναι στο κατάλληλο επίπεδο όσον αφορά το σχεδιασμό και την αξία του αυτοκινήτου.

05326068-photo-lamborghini-urus

Οι μεγαλύτεροι ανταγωνιστές της Lamborghini έχουν κυκλοφορήσει υβριδικά supercars κάτι που δεν έχει κάνει και ούτε απ’ ότι δείχνουν τα πλάνα της, σκοπεύει να κάνει στο άμεσο μέλλον (ίσως όμως η Urus να είναι η πρώτη).

Όλοι οι μεγάλοι μας αντιπρόσωποι, μας λένε “παρακαλώ μη πειράξετε τον V12” και προς αυτή την κατεύθυνση θα κινηθούμε στο μέλλον. Ο V12 κινητήρας έχει πολύ μέλλον μπροστά του και πολλές δυνατότητες εξέλιξης και δεν πιστεύω πως θα υπάρξει πρόβλημα με τα όρια εκπομπών καυσαερίων, παρόλα αυτά παρακολουθούμε την αγορά και είμαστε προετοιμασμένοι να στραφούμε στα υβριδικά και ηλεκτρικά οχήματα αν το επιτάσσουν οι ανάγκες της αγοράς.

Για την αυτόνομη οδήγηση και για το βάρος που δίνουν πολλοί κατασκευαστές στην ανάπτυξη αυτής της τεχνολογίας ο Domenicali δεν φαίνεται να ανησυχεί, καθώς οι πελάτες που αγοράζουν μια Lamborghini δεν θα θέλουν σίγουρα να τους κλέψει τη χαρά και την οδηγική απόλαυση ένα αυτόνομο σύστημα οδήγησης, αλλά πιστεύει πως ένα σύστημα τηλεμετρίας που θα βοηθάει τον οδηγό και θα του δείχνει πως μπορεί να εκμεταλλευτεί στο έπακρο της δυνατότητες του αυτοκινήτου σε μια πίστα, θα ήταν χρήσιμο στα αυτοκίνητα της φίρμας.

Τέλος, το άνοιγμα του νέου ερευνητικού κέντρου από τη Lamborghini στο Seattle, στην έδρα της αεροναυπηγικής εταιρίας Boing, το οποίο εργάζεται πάνω στην carbon τεχνολογία, δείχνει πόσο σημαντική θεωρεί η εταιρία αυτή τη τεχνολογία για το μέλλον της αυτοκίνησης.

Η Lamborghini ήταν η πρώτη εταιρία που πίστεψε στην εφαρμογή carbon πάνω στα αυτοκίνητα δρόμου. Η επένδυση αυτή δείχνει ότι η τεχνολογία αυτή θα είναι ένα ισχυρό όπλο για το μέλλον. Η τεχνολογία αυτή θα μας βοηθήσει να μειώσουμε το βάρος των αυτοκινήτων μας και να εφαρμόσουμε τις βέλτιστες δυνατότητες που μας δίνει πάνω σε αυτά. Αυτός είναι και ο λόγος που θέλουμε να έχουμε ένα δίαυλο επικοινωνίας με την αεροναυπηγική βιομηχανία, καθώς εκεί η carbon τεχνολογία είναι πολύ σημαντική.