1966-ford-gt40-0

Η Ford άρχισε να μοιράζει απαντητικά e-mails στις αιτήσεις για αγορά του νέου GT, όμως αρκετός κόσμος θα μείνει με τη γλύκα. Στο τόσο “σοβαρό” πρόβλημα που μπορεί να αντιμετωπίζει κάποιος – ότι δηλαδή θέλει να ξοδέψει 420.000 ευρώ για ένα αυτοκίνητο και η εταιρία που το κατασκευάζει “τσινάει”- η δημοπρασία του RM Sothebys προσφέρει μια σεβαστή παρηγοριά.

1966_Ford_GT40_02

Το Ford GT40, που κάνει τα σάλια σου να στάζουν στο keyboard αυτή τη στιγμή, είναι το 16ο από τα 31 road legals MK1 που υπάρχουν στον κόσμο. Η καριέρα του ξεκίνησε ως πράσινο, πέρασε 2 χρόνια σε καθημερινή χρήση μέχρι που είχε μια άτυχη στιγμή, η οποία το έστειλε σε χαντάκι. Παρόλα αυτά, ήταν τυχερό στην ατυχία του μιας και οι ζημιές περιορίστηκαν σε φαναρτζοδουλειές.

1966_Ford_GT40_24

Έμεινε κλεισμένο σε γκαράζ για 5 χρόνια, άλλαξε χέρια δυο φορές, για να καταλήξει στο συνεργείο ενός λάτρη και restorer των GT40. Η αναπαλαίωση κράτησε 3 χρόνια, το αρχικό μοτέρ αντικαταστάθηκε με ένα πρώην Nascar τροποποιημένο για χρήση δρόμου, τοποθετήθηκαν νέοι τροχοί και απέκτησε το χαρακτηριστικό κόκκινο χρώμα με τις λευκές πινελιές.

1966_Ford_GT40_19

Το 1991 αγοράστηκε από τον τωρινό ιδιοκτήτη, ο οποίος πήρε τη βαριά απόφαση να το αποχωριστεί, με το αζημίωτο πάντα. Το GT40 αναμένεται να ξεκινήσει από τα 3.250.000 δολάρια και μπορεί να αγγίξει τα 4. Μπορεί να φαίνονται -και να είναι, μην τρελαθούμε- πολλά σε σχέση με τις 400.000 που κοστίζει το νέο GT, όμως μην ξεχνάμε πως πρόκειται για το αυθεντικό αυτοκίνητο που “έθαψε” τις Ferrari στο ίδιο τους το γήπεδο. Δεν συζητάμε για ρέπλικα, βελτιωμένο, διάδοχο ή αναβίωση. Συν ότι ακούγεται έτσι.