image

Η λέξη quattro δεν έχει συνδεθεί τυχαία με την τετρακίνηση της Audi. Τη δεκαετία του 1980 η Audi εισήγαγε την τετρακίνηση στον κόσμο των ράλλυ, με το Audi quattro το οποίο έγινε σήμα κατατεθέν καθώς και η αρχή όλης της μεταγενέστερης παράδοσης της εταιρίας στην τετρακίνηση. Βέβαια, η ιστορία ξεκίνησε νωρίτερα, όταν η ομάδα μηχανικών του Dr. Ferdinand Piëch προσπαθούσε να φτιάξει ένα σύστημα τετρακίνησης για σπορ αυτοκίνητα. Ένα Audi quattro αγόρασε το 1984 και ο Nigel Mansell, ο τότε οδηγός Formula 1 της Lotus.

Στα 32 χρόνια ύπαρξης του, το συγκεκριμένο quattro άλλαξε πέντε ιδιοκτήτες, φτάνοντας αισίως τα 186.684 χλμ. Παρόλο που τα χαρτιά που το συνοδεύουν, υποδεικνύουν κάποιου είδους κλοπή κάποιων μερών του το 1995, κάποια χρόνια αργότερα, έγινε πλήρης αποκατάσταση του κινητήρα καθώς και της ανάρτησης. Επιπλέον, το εσωτερικό του καθώς και το εξωτερικό του, όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες, παρά τα 32 του χρόνια, βρίσκονται σε άριστη κατάσταση χάρη στην περιποίηση που εχει δεχθεί απο τους προηγούμενους ιδιοκτήτες.

Να θυμίσω εδώ, ότι το συγκεκριμένο quattro φοράει τον πεντακύλινδρο turbo κινητήρα των 2,1 λίτρων που παρήγαγε 200 άλογα και 285 Nm ροπής, χαρίζοντας του εντυπωσιακές επιδόσεις για την εποχή του: 7,1 δευτερόλεπτα για τα πρώτα 100 χλμ/ώρα και τελική στα 220 χλμ/ώρα

Αυτή τη στιγμή, το εμβληματικό Audi έχει καταχωρηθεί στην Silverstone Auctions, στις πωλήσεις κλασικών. Τέλος, θα συνοδεύεται από όλα τα έγγραφα που αποδεικνύουν ότι υπήρξε προσωπικό αυτοκίνητο του Nigel Mansell καθώς και το πιστοποιητικό και το εξώφυλλο του Audi Driver που το φιλοξενούσε. Η τιμή που αναμένεται να πιάσει, κυμαίνεται στα €28.500-€34.800.