image

Το τελευταίο διάστημα η Tesla έχει δεχτεί έντονη κριτική για το σύστημα αυτόνομης οδήγησης με αφορμή διάφορα τροχαία ατυχήματα με αποκορύφωμα το θανατηφόρο ατύχημα στο όποιο εμπλεκόταν ένα Tesla Model S. Παρ´όλα αυτά, η Tesla δεν είναι διατεθειμένη να αφήσει την ιδέα της αυτόνομης οδήγησης και το Autopilot 2.0 θα είναι αυτό που θα την οδηγήσει στην πραγματική αυτόνομη οδήγηση.

Το Autopilot επόμενης γενιάς θα περιλαμβάνει τρεις μπροστινές κάμερες καθώς και επιπρόσθετες μονάδες ραντάρ στις μπροστινές γωνιές που σε συνδυασμό με το νέο software θα επιτύχουν αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 3 ενώ το επίπεδο 4 της πλήρους αυτόνομης οδήγησης δεν θα είναι μακρινό όνειρο. Καθεμία από τις τρεις μπροστινές κάμερες θα εξυπηρετεί το δικό της σκοπό. Η μια θα χρησιμοποιεί ευρυγωνικό φακό ώστε να σαρώνει τις πολλαπλές λωρίδες, μια θα σαρώνει ότι βρίσκεται μπροστά από το όχημα ενώ η τελευταία θα έχει στενότερη εστίαση και θα χρησιμοποιείται κυρίως ως υποβοήθηση των άλλων δύο. Ταυτόχρονα, οι μονάδες ραντάρ θα φροντίζουν να σκανάρουν όλη την περιοχή γύρω από το όχημα.

Σύμφωνα με τον CEO της Tesla Elon Musk τα ραντάρ είναι το μέλλον της αυτόνομης οδήγησης καθώς έχουν την ικανότητα να βλέπουν μέσα σε ομίχλη, βροχή, χιόνι και σκόνη σε αντίθεση με την τεχνολογία LIDAR. Όταν εγκατασταθεί ο νέος εξοπλισμός στα νέα οχήματα, το Autopilot θα αρχίσει να βελτιώνεται πιο γρήγορα καθώς αναλόγως με τη θέση του οχήματος, θα κατεβάζει νέους προσαρμοσμένους χάρτες υψηλής ακρίβειας οι οποίοι θα στηρίζονται στα δεδομένα που συλλέγονται από τον στόλο της Tesla. Επιπλέον, με αυτό τον τροπο θα επωφελούνται και οι κάτοχοι των παλαιότερων οχημάτων που διαθέτουν Autopilot 1.0. Τέλος, οι κάτοχοι Tesla μπορούν να περιμένουν σημαντικές βελτιώσεις με την νέα έκδοση του Tesla OS v8.0 που αναμένεται να κυκλοφορήσει σύντομα.