vw_cc_01

Πολλές οι διαρροές από το στρατόπεδο της Volkswagen, σήμερα, καθώς μετά το Golf facelift και το νέο Teramont, σειρά παίρνει τώρα η δεύτερη γενιά του Volkswagen CC.

Τουλάχιστον έτσι είναι γνωστό μέχρι σήμερα ότι θα ονομάζεται το τετράθυρο coupe μοντέλο της γερμανικής εταιρίας. Το CC είναι πιθανό ότι θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις, μια coupe και μια fastback έκδοση.

Σχεδιαστικά φέρει αρκετά στοιχεία από το Sport Coupe Concept GTE, που είδαμε στη Γενεύη το 2015, και αναμένεται να τοποθετηθεί απέναντι στην πιο upmarket κατηγορία των Mercedes E-class, BMW Σειρά 5 και Audi A6. Όχι, απαραίτητα από πλευράς τιμής, αλλά σίγουρα από πλευράς διαστάσεων.

Το μοντέλο θα βασίζεται στην εξαιρετικά ευέλικτη MQB πλατφόρμα του Group και θα είναι μεγαλύτερο από το τρέχον CC σε κάθε διάσταση εκτός από το ύψος. Επίσης, διαθέτει μακρύτερο μεταξόνιο και με τον liftback σχεδιασμό, “φέρνει” περισσότερο στο Audi A7, παρά στο CC.

vw_cc_02

Το πρωτότυπο διέθετε ένα plug-in υβριδικό σύστημα, που αποτελείτο από έναν υπερτροφοδοτούμενο V6 βενζινοκινητήρα 3-λίτρων, ο οποίος συνδυάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες και ένα 6-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Ο βενζινοκινητήρας αποδίδει 295 άλογα και 500 Nm ροπής τα οποία μεταδίδονται στους τροχούς του εμπρός άξονα, ο ένας ηλεκτροκινητήρας με απόδοση 54 ίππων είναι ενσωματωμένος στο κιβώτιο και ο άλλος, με τα 114 άλογα κινεί τους πίσω τροχούς. Το σύστημα τροφοδοτεί με ισχύ μία μπαταρία ιόντων-λιθίου που είναι τοποθετημένη στο κεντρικό τούνελ, με τη συνδυαστική απόδοση του powertrain να είναι 374 άλογα.

Το μοντέλο θα παρουσιαστεί είτε στην έκθεση του Παρισιού τον ερχόμενο μήνα, είτε στην έκθεση της Γενεύης τον ερχόμενο Μάρτιο, και θα κυκλοφορήσει κάποια στιγμή μέσα στο 2017, ενώ ίσως κατασκευάζεται και σε ένα εργοστάσιο της VW στις Η.Π.Α ή στο Μεξικό.