695659

Τον περασμένο Φεβρουάριο ο γερμανικός βελτιωτικός οίκος KAEGE Performance παρουσίασε το πακέτο αναβάθμισης για την προηγούμενης γενιάς (997), 911 GT3 RS, προσπαθώντας να κάνει ένα τα ικανότερα και πιο ποθητά sports cars της αγοράς ακόμα καλύτερη με τον μοναδικό τρόπο που υπάρχει: περισσότερη ισχύς, λιγότερο βάρος.

Μια τέτοια, με χειροκίνητο να υπενθυμίσω και ημί σλικ ελαστικά, βρέθηκε στη πίστα του Nürburgring Nordschleife και έγραψε χρόνο 7 λεπτά και 22 δευτ. για έναν BTG γύρο στη Πράσινη Κόλαση. BTG σημαίνει Bridge to Gantry, που σημαίνει ότι έχει μήκος 19.1 χλμ, αντί για 20.8 χλμ που είναι κανονικά ένας πλήρης γύρος.

Μιλώντας για το αυτοκίνητο, στην συγκεκριμένη περίπτωση, ο βελτιωτικός οίκος έχει εστιάσει στην μείωση του βάρους και το πέτυχε με μερικές απλές και πλήρως αναστρέψιμες μετατροπές. Πρώτα απ’ όλα, αντικατέστησε το εργοστασιακό σύστημα εξάτμισης με ένα aftermarket που αυξάνει κατά 8 άλογα την ιπποδύναμη και μειώνει κατά 7 κιλά το βάρος. Με την τοποθέτηση μίας νέας, ανθρακονημάτινης εισαγωγής αέρα, ο κινητήρας πήρε άλλα 7 άλογα ενώ η Kaege, τοποθέτησε και νέα, ηλεκτρική αντλία στο σύστημα διεύθυνσης.

Στο κιβώτιο ταχυτήτων, τοποθετήθηκαν μεταξύ άλλος ένας νέος συμπλέκτης της Sachs καθώς και ένα short-shifter ενώ οι ζάντες ελαφρού κράματος της BBS, μειώνουν την μη αναρτώμενη μάζα κατά 9 κιλά. Ο βελτιωτής αντικατέστησε την εργοστασιακή ανάρτηση με μία της KW και την μπαταρία με μία κατά 15 κιλά ελαφρύτερη, ιόντων λιθίου ενώ πέραν αυτών, οι αλλαγές που έγιναν σε διάφορα σημεία, μείωσαν περαιτέρω το βάρος κατά 20 κιλά.

Να θυμίσω ότι ο 3.6-λίτρων επίπεδος εξακύλινδρος κινητήρα αποδίδει 450 άλογα και 440 Nm, με το βάρος της σε εργοστασιακή μορφή να φτάνει τα 1.375 κιλά.