Lexus_LC_500_GT500_10


Η Lexus τις προηγούμενες δύο αγωνιστικές σεζόν συμμετείχε στη κατηγορία GT500 του ιαπωνικού πρωταθλήματος Super GT, με το RC F GT500. Με την παρουσίαση, όμως, του νέου Lexus LC 500 τον προηγούμενο Ιανουάριο, η ιαπωνική εταιρία ετοίμασε την αγωνιστική έκδοση του πανέμορφου 2+2 coupe μοντέλου της, και σήμερα βλέπουμε το LC 500 GT500.

Αντιθέτως με τις καμπύλες του αυτοκινήτου δρόμου, το αγωνιστικό είναι γεμάτο γωνίες και έντονες ευθείες, οι οποίες καθορίζονται από τα απαραίτητα αεροδυναμικά βοηθήματα. Όπως βλέπεις, διαθέτει ένα άκρως επιθετικό bodykit με εκτενή χρήση carbon μερών που εναρμονίζεται με τους κανονισμούς του ιαπωνικού πρωταθλήματος. Άκρως επιβλητικός ο πίσω διαχύτης και η τεράστια αεροτομή.

Lexus_LC_500_GT500_06

Κάτω από το καπό δεν βρίσκεται ο γνωστός ατμοσφαιρικός 5-λιτρος V8 κινητήρας, απόδοσης 467 ίππων και 530 Nm ροπής, αλλά ένας τετρακύλινδρος 2-λιτρος twin-turbo με άμεσο ψεκασμό, απόδοσης 600 ίππων, ο οποίος στέλνει τη κίνηση στους πίσω τροχούς μέσω ενός 6-τάχυτου σειριακού κιβωτίου. Τέλος, βάσει κανονισμών, οι οποίοι είναι όμοιοι με αυτούς του DTM, το αυτοκίνητο έχει ελάχιστο βάρος τα 1.020 κιλά.

Το πρωτάθλημα του Super GT είναι σε εξέλιξη, με το LC 500 GT500 να ετοιμάζεται για την επόμενη χρονιά, και μέχρι στιγμή στην κορυφή της κατάταξης της κατηγορίας GT500 είναι η ομάδα της Nismo, με τις ομάδες της Lexus να ακολουθούν στις τρεις επόμενες θέσεις.